-
Data: 2018-08-11 02:53:49
Temat: Re: Drive by wire
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
news:1f2e2w1roc99z.1hguj0464ay4k.dlg@40tude.net...
> Dnia Thu, 9 Aug 2018 21:48:17 -0500, Pszemol napisał(a):
>
>> "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
>> news:1cwxouea5qj7$.1q3r90utc4vaq$.dlg@40tude.net...
>>> Dnia Wed, 8 Aug 2018 18:27:37 -0500, Pszemol napisał(a):
>>>
>>>> Przy okazji diagnozy nowego kodu błędu P2138 jaki się pojawił
>>>> na wyświetlaczu mojej 2007 Acura TL-S zastanawiam się jakie
>>>> to zalety ma system w którym pedał gazu, zamiast bezpośrednio
>>>> sterować położeniem przepustnicy tylko ciągnie za linkę
>>>> pokrętłem potencjometru umiejscowionego pod maską,
>>>> a komputer ten potencjometr odczytuje ustawiając odpowiednio
>>>> przepustnicę silnikiem elektrycznym... jakie to daje zalety dla
>>>> kierowcy?
>>>
>>> Po pierwsze zalety dla samej konstrukcji - brak linki jest tu już
>>> zaletą.
>>
>> No ale tam jest linka. Tylko nie łączy pedału gazu z przepustnicą
>> tylko linka łączy pedał gazu z potencjometrem na sprężynie.
>
> A takie buty ;)
> Trochę poznałem branżę automotive i wiem że takie cuda się tam zdarzają.
> Pewnie jakaś przejściowa wersja między klasyczną konstrukcją z linką
> ciągnącą za przepustnicę, a nową z potencjometrem w pedale gazu.
>
> Bo linka i potencjometr jednocześnie brzmi bez sensu.
> Ale może były różne wersje silnikowe z różnym sterowaniem przepustnicą, a
> ktoś sie uparł że ma być taki sam pedał gazu do obu?
>
> Albo jakiś babol na etapie projektu - takie rzeczy też się zdarzają...
Albo potencjometr trzeba wymieniać i łatwiej to zrobić wygodnie
przy boku komory silnika niż gdzieś przy nasadzie pedału gazu? :-)
I za tą wygodę trzeba zapłacić linką? Nie mam pojęcia.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=