eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrive by wire › Re: Drive by wire
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drive by wire
    Date: Fri, 10 Aug 2018 19:53:49 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 1
    Message-ID: <pklc37$s5d$1@dont-email.me>
    References: <pkfu9m$i7s$1@dont-email.me>
    <1cwxouea5qj7$.1q3r90utc4vaq$.dlg@40tude.net>
    <pkiuds$10i$1@dont-email.me> <1...@4...net>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 11 Aug 2018 00:53:59 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="f1017b48e480fb1ff1b67ed3cb3ce31d";
    logging-data="28845";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+/aPtxYwKPKthhv8UDOD1D"
    Cancel-Lock: sha1:+CCZ2Ue/wcdVWlAi8VDkqKLS0nI=
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2637893
    [ ukryj nagłówki ]

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    news:1f2e2w1roc99z.1hguj0464ay4k.dlg@40tude.net...
    > Dnia Thu, 9 Aug 2018 21:48:17 -0500, Pszemol napisał(a):
    >
    >> "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    >> news:1cwxouea5qj7$.1q3r90utc4vaq$.dlg@40tude.net...
    >>> Dnia Wed, 8 Aug 2018 18:27:37 -0500, Pszemol napisał(a):
    >>>
    >>>> Przy okazji diagnozy nowego kodu błędu P2138 jaki się pojawił
    >>>> na wyświetlaczu mojej 2007 Acura TL-S zastanawiam się jakie
    >>>> to zalety ma system w którym pedał gazu, zamiast bezpośrednio
    >>>> sterować położeniem przepustnicy tylko ciągnie za linkę
    >>>> pokrętłem potencjometru umiejscowionego pod maską,
    >>>> a komputer ten potencjometr odczytuje ustawiając odpowiednio
    >>>> przepustnicę silnikiem elektrycznym... jakie to daje zalety dla
    >>>> kierowcy?
    >>>
    >>> Po pierwsze zalety dla samej konstrukcji - brak linki jest tu już
    >>> zaletą.
    >>
    >> No ale tam jest linka. Tylko nie łączy pedału gazu z przepustnicą
    >> tylko linka łączy pedał gazu z potencjometrem na sprężynie.
    >
    > A takie buty ;)
    > Trochę poznałem branżę automotive i wiem że takie cuda się tam zdarzają.
    > Pewnie jakaś przejściowa wersja między klasyczną konstrukcją z linką
    > ciągnącą za przepustnicę, a nową z potencjometrem w pedale gazu.
    >
    > Bo linka i potencjometr jednocześnie brzmi bez sensu.
    > Ale może były różne wersje silnikowe z różnym sterowaniem przepustnicą, a
    > ktoś sie uparł że ma być taki sam pedał gazu do obu?
    >
    > Albo jakiś babol na etapie projektu - takie rzeczy też się zdarzają...

    Albo potencjometr trzeba wymieniać i łatwiej to zrobić wygodnie
    przy boku komory silnika niż gdzieś przy nasadzie pedału gazu? :-)
    I za tą wygodę trzeba zapłacić linką? Nie mam pojęcia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: