  • Data: 2017-02-09 13:46:44
    Temat: Re: Droga na bogato
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.02.2017 13:04, J.F. wrote:
    > No coz, socjalizm juz mielismy i zostawil nas w skarpetkach, a wrecz z
    > dlugami.
    > Teraz trzeba wydawac pieniadze z umiarem - bo ciagle sie zapozyczamy.

    Mieliśmy socjalizm przymusowy czyli komunizm teraz mamy dobrowolny

    > Twoim zdaniem - bo moim to jakas glupota. Wybierac celowo drozsza oferte
    > ... to chyba lepiej pilnowac wykonawcy.

    Pilnować i tak trzeba.

    > Zbankrutuje raz czy drugi i przestanie zanizac cene.

    Albo zmieni się w trakcie, jak pisałeś niżej - co jest właśnie nagminne
    i jest pokłosiem wyboru najtańszych ofert.

    > A to nie wiem.
    > Tego rosniecia niespecjalnie widze, wroclawski owszem podrozal, ale to
    > dlatego, ze wykonawce trzeba bylo zmienic.

    Nie chce mi się szukać ale co i rusz czytam jak koszty inwestycji rosną
    w trakcie... tych dużych zwłaszcza

    > https://www.youtube.com/watch?v=rDcep9mLxZg

    To Berlin zdaje się.
    Do niedawna bywałem w Berlinie średnio raz w miesiącu.
    Nie twierdzę, że nie ma tam takich dziur ale ja na takie nie trafiłem.
    Poza tym na co dzień jadę do Szczecina przez niemcy (akurat zaraz jadę)
    i widzę jak jest.
    Te asfalty w ogóle nie są łatane przez lata.
    Kiedyś w centrum małego miasteczka niemieckiego widziałem jak naprawia
    się dziurę takim sprzętem:
    https://www.youtube.com/watch?v=AZr2d2VcQvc
    Z tym, że ta niemiecka robiła to bez obsługi naziemnej ;-)
    Nie mogłem się napatrzeć.

    > No to bedziesz placil celowy podatek na emerytow, na dzieci, na
    > utrzymanie rzadu, na wojsko.

    To już jest temat na osobną dyskusję.

    --
    Pozdr.