  • 31. Data: 2012-01-03 12:35:03
    Temat: Re: Drogi do szuflady
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Bo trzeba Kaczynskiemu przyznac ze trafil w koniunkture swiatowa i przez
    > pewnien czas bylo niezle.

    Tak, a teraz rzadzi Tusk ,wiec caly czas bedzie kryzys ;)

    sz.

  • 32. Data: 2012-01-03 12:49:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup
    >Ja bym to ujął inaczej:
    >A co to jest i jak liczone, bo na pewno
    >A2 i A4 + ekspresówki wybudowało rzecz jasna PiS, a PO wykorzystuje
    >jedynie ich sukcesy. Pomiędzy 2005 a 2007 r. bezrobocie i korupcja
    >nie istniały. Było tak fantastycznie, że Polacy wolą 2x Tuska niż PiS
    >w ogóle.

    Co by nie mowic, to Kaczynski z Ziobrem pogonili troche lapowkarzom
    kota.
    Drogowka sie boi, lekarze sie boja .. i poszli na swoje, nawet
    politycy sie boja, chyba ze sa glupimi, skorumpowanymi babami z PO
    :-)

    No i bezrobocie bylo mniejsze.

    J.

  • 33. Data: 2012-01-03 12:51:01
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    PaweL wrote:

    > Sugerujesz że Ikea kopie rowy wzdłuż i poprzek Polski żeby podłączyć swoją
    > infolinię do świata?

    Nie, IKEA kupuje łącze dzierżawione od TPSA/Netii/PKP telekomunikacja/czegokolwiek.

    > "...jak to całą ekipą poważnych projektantów ganiali z
    > wykrywaczami metali po polach..." to rzeczywiście długo się schodzi z
    > projektowaniem. Chyba jednak procedura projektowania dróg wygląda inaczej.

    Procedura procedurą, a druty, rury, i takie tam wepchnięte w ziemię gdzie
    popadnie swoją drogą. Za komuny (i pewnie rozpędem w latach 90 takoż) choć plan
    kazał puścić kabel/rurę dookoła/po jakiejś trasie to ekipa i tak kładła po
    swojemu bo po pierwsze jak się położyło "na skróty" to np. 30% można było ukraść
    i nikt się nie zorientował, po drugie było mniej roboty.
    Dodaj do tego druty "ściśle tajne" bo ciągnięte przez wojsko (nasze i
    stacjonujące) oraz instalacje odziedziczone jeszcze sprzed wojny.

    > Teraz najwięcej problemów sprawiają gniazda żabek, motylków i innych robaków
    > które są podobno największym szczęściem naszej cywilizacji i które chronić
    > trzeba za wszelką cenę.

    To też. Ale to zwykle podpada pod decyzję środowiskową -- i tu owszem
    wprowadzono ustawę rzecz upraszczającą .

    pzdr
    \SK

  • 34. Data: 2012-01-03 13:05:34
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    szufla wrote:

    > Zalezy kto i jak liczy. Ok, niech bedzie 300mld. To malo ? Chyba rekord.
    >
    > PO długu publiczny 52,2%
    > PIS 15,95% (2005-2007)
    > SLD 44,2% (2001-2005)

    Ale co to za procenty? Ani się toto nie sumuje do 100% (tylko sporo ponad) ani
    nie stanowi (w przypadku PO czy SLD) procentowego udziału w narobieniu długów
    anie nie stanowi poziomu (PiS) długu względem PKB.

    > Takie teksty sa nie na miejscu. Prowokujesz do rzucania miesem ? Bez sensu.

    Prowokuję do pomyślenia przez chwilę. Teraz jest moda na informacje
    niekoniecznie prawdziwe ale ważne by groźnie brzmiały i "dokopywały"
    "POpaprańcom". Popularny pisarz fantastyczny, niejaki Ziemkiewicz, parę dni temu
    wyssał z palca (albo skąd inąd) że Tusk dostał "zewnętrzne" dofinansowanie na
    poziomie 1.2-1.4 biliona zł. Tu na PMS mamy nową arytmetykę gdzie 540=400=300,
    itd...

    No i oczywiście nic się nie dzieje, jest źle i okropnie -- takim opowiadaczom
    proponuję wycieczkę na Ukrainę i do Mołdawii -- tam wygląda tak jak u nas w
    latach 90 -- ładnie odświeża pamięć i daje perspektywę na to "nic się nie dzieje".

    pzdr
    \SK

  • 35. Data: 2012-01-03 13:09:38
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

> [...]
    > jedynie ich sukcesy. Pomiędzy 2005 a 2007 r. bezrobocie i korupcja nie
    > istniały. Było tak fantastycznie, że Polacy wolą 2x Tuska niż PiS w ogóle.

    Nie pisz tego w czasie jak się posiłuję bo zaplułem monitor ze śmiechu :)

  • 36. Data: 2012-01-03 13:10:08
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Oczywiście, że jest to przesadzone. Ale nie aż tak bardzo jakbym chciał.

    Ano niestety.

    \SK

  • 37. Data: 2012-01-03 13:11:21
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-03 11:49, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Bez kozery powiem, że w całej Galaktyce!

    Całkiem możliwe.

    zad_wydaje_podatki_od_kierowcow.html

    > O! słowo wytrych naszych prawiczków :)

    O! znaczy się trafne?

    > Bo owszem, dzieje się całkiem dobrze i całkiem sporo. Szok!

    Też się cieszą, że tych kilkuset kilometrów autostrad z najwyższą stawką
    na świecie za km, lub jak twierdzisz w całej Galaktyce daje Ci tyle
    powodów do radości.

    > Oczywiście mogłoby być lepiej, ale w porównaniu do "osiągnięć"
    > poprzednich ekip różnica jest znaczna.

    Słowo wytrych, kiedyś było gorzej. Przeczytaj dowcip o kozie o którym
    mówiłem na początku. A przy okazji może pokażesz która z poprzednich
    ekip dostała tyle kasy z unii? I jak już będziesz robił te statystyki
    dorzuć średni koszt jednego kilometra danej ekipy. Będzie śmieszniej.

    A.

  • 38. Data: 2012-01-03 13:14:57
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-01-03 12:17, DoQ pisze:

> [...]
    > jedynie ich sukcesy. Pomiędzy 2005 a 2007 r. bezrobocie i korupcja nie
    > istniały. Było tak fantastycznie, że Polacy wolą 2x Tuska niż PiS w ogóle.

    Oto pełny sukcesów okres IV RP "w pigułce" - na przykładzie tylko jednej
    inwestycji:
    http://wo.blox.pl/2011/01/Uniewaznienie-uniewaznieni
    a.html

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 39. Data: 2012-01-03 13:19:27
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-03 12:02, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Tylko że to jest bzdura.
    > Ale tak ładnie brzmi...

    To fakt, Tusk zastał ok. 300, zostawił ok. 700. Więc przebił wszystkich,
    no ale chce się żyć na zielonej wyspie to trzeba płacić.

    Tak przy okazji słynny dług Gierka wynosił 23mld i w 80% poszedł na
    budowę ok. 600 fabryk i innych tego typu komunistycznych pierdół. Które
    po prywatyzacji w dość sporym stopniu się zwróciły. Dług Tuska poszedł
    na zieloną wyspę, wspaniałe autostrady, stadiony, dopłaty do fikcyjnych
    cen mieszkań itp. Ale nie ma co się martwić, ten dług będzie ktoś inny
    spłacał:)

    A.

  • 40. Data: 2012-01-03 13:21:03
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-03 12:31, szufla pisze:

    > Tak, Polacy wola.
    > Szkoda dyskutowac z takimi argumentami, ale zycze sczescia w nadchodzacych
    > latach bo ja uwazam, ze kraj jest zle rzadzony, ale to tylko moje
    > subiektywne odczucie :)

    TVN twierdzi inaczej. Więc musisz być w błędzie.

    A.