  • 41. Data: 2012-01-03 13:41:47
    Temat: Re: Drogi do szuflady
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Oto pełny sukcesów okres IV RP "w pigułce" - na przykładzie tylko jednej
    > inwestycji:
    > http://wo.blox.pl/2011/01/Uniewaznienie-uniewaznieni
    a.html

    Ja staram sie odnosic obiektywnie, wiec w tym tekscie jest duzo racji. Tyle
    tylko, ze ja mieszkam na Bemowie i bardzo sie ciesze, ze na Powstancow Sl.
    nie ma wezla bo ruch przez to jest znacznie miniejszy.
    PiS popelnil "duzy blad" bo za wszelka cene chcial, aby budowa drog byla
    stosunkowo tania, niestety nie oplacilo sie trwac w tym przekonaniu. Nie
    zapomne tez ministra Szyszko, ktory z uporem maniaka pchal obwodnice
    Augustowa tam gdzie nie powinien oraz cwaniackie przesuniecie projektu wsch.
    obwodnicy Wawy. W ogole niemily typ.

    Teraz badz tak laskaw i napisz cos o bledach obecnej ekip,y a moze takich
    nie znasz ?
    PS. Podobal ci sie np. projekt chinski ?

    sz.

  • 42. Data: 2012-01-03 13:50:48
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-01-03 11:29, J.F pisze:
    > 3mld na AOW niewatpliwie wylozyli, aczkolwiek to przez ostatnie 3-4 lata
    > :-)
    Masz o AOW
    http://wo.blox.pl/2011/08/Osiem-kloszy-tylko-nie-pla
    cz-prosze.html

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 43. Data: 2012-01-03 13:51:11
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-01-03 11:57, J.F pisze:
    > Bo trzeba Kaczynskiemu przyznac ze trafil w koniunkture swiatowa i przez
    > pewnien czas bylo niezle.

    A zamiast reform i budowy podstaw Państwa (niezależnie od numerku)
    najważniejsze było sprawdzanie "gdzie czyj dziadek/wujek/sąsiad... i
    dlaczego..."

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 44. Data: 2012-01-03 14:04:03
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > A zamiast reform i budowy podstaw Państwa (niezależnie od numerku)
    > najważniejsze było sprawdzanie "gdzie czyj dziadek/wujek/sąsiad... i
    > dlaczego..."

    Ciekawe rzeczy opowiadasz. Mnie, z mojej rodziny ani nawet nikogo z moich
    znajomych jakos nikt nie sprawdzal i zadnych podsluchow nie zakladal i malo
    tego zylo mi sie znacznie lepiej niz teraz na zielonej wyspie.
    Tak na marginesie, gdybys nie wiedzial:
    http://www.polskatimes.pl/artykul/429262,coraz-wiece
    j-podsluchow-w-polsce-ich-liczba-znacznie-wzrosla,id
    ,t.html?cookie=1
    Teraz za to masz reformy...podatkowe :)

    sz.

  • 45. Data: 2012-01-03 14:09:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" napisał w
    >Masz o AOW
    >http://wo.blox.pl/2011/08/Osiem-kloszy-tylko-nie-pl
    acz-prosze.html

    Zalezy co mam miec - ze 8 kloszy tak podnioslo cene, ze takie mamy
    prawo o zamowieniach publicznych, czy ze nie wybrano niewiarygodnie
    niskiej oferty :-)

    Patrz Chinczycy na A2 :-)

    A teraz jeszcze drobiazg
    http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105226,10898165,Mili
    on_zlotych_kary_grozi_konstruktorom_mostu_Redzinskie
    go.html

    J.

  • 46. Data: 2012-01-03 14:22:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" napisał w
    >Oto pełny sukcesów okres IV RP "w pigułce" - na przykładzie tylko
> [...]

    Spokojnie, zyjemy w panstwie prawa i takie sa skutki.

    Calkowicie bezpartyjny prezydent Wroclawia tez zrobil krzywde rodzinie
    Krzywdow, z pomoca wojewody, spec ustawy i dziesiatek urzednikow, a
    teraz sie beda jeszcze dlugo procesowac :-)
    A stadion juz prawie dwa razy drozszy niz planowano sie zrobil.

    W innym przypadku dwa slupy pol roku stawiali.

    Albo macie
    http://www.alpine.pl/autostrada-a1-swierklany-gorzyc
    zki-problemy-projektowe/zbiorczy-zestaw-informacji-o
    -a1/

    Jest robota - sa bledy.
    Przy czym na szczescie gdaka jest od polityki troche dalej.

    J.

  • 47. Data: 2012-01-03 14:23:33
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-01-03 14:04, szufla pisze:

    > Ciekawe rzeczy opowiadasz. Mnie, z mojej rodziny ani nawet nikogo z moich
    > znajomych jakos nikt nie sprawdzal i zadnych podsluchow nie zakladal i malo
    > tego zylo mi sie znacznie lepiej niz teraz na zielonej wyspie.
    Widocznie Twoja rodzina, podobnie jak większość nie stanowiła zagrożenia
    dla IV RP.

    Co do jakości życia - owszem wtedy było zdecydowanie lepiej w gospodarce
    światowej, ale potem przyszedł Tusk i pozbawił Jarosława K. naturalnie
    przysługującego mu dziedzictwa prezydentury. A potem dla zamaskowania
    własnej nieudolności w rządzeniu krajem posunął się do wywołania kryzysu
    światowego... ;) A może to mocodawcy Tuska - "wiadomo kto" - rozpoczęły
    zacieranie śladów? ;)

    Czkawką Polsce odbija się ponad 20 lat zaniedbań reform - i to
    głębokich: ZUS, służba zdrowia, cała sfera finansów publicznych (ciekawe
    czemu to widać najbardziej w czasie kryzysu?), kulejąca infrastruktura,
    czy dziurawe prawo bardzo marnej jakości.

    > Tak na marginesie, gdybys nie wiedzial:
    > http://www.polskatimes.pl/artykul/429262,coraz-wiece
    j-podsluchow-w-polsce-ich-liczba-znacznie-wzrosla,id
> [...]
    Są możliwości prawne to z tych możliwości władza na pewno skorzysta :( -
    nie się to też nie podoba.

    Ale to drogi minister "sprawiedliwości społecznej i moralności
    socjalistycznej" Ziobro wywalczył, aby w prawie telekomunikacyjnym była
    zawarta możliwość podsłuchiwania 1 rozmowy na 200...
    Zapewne też dla dobra i wolności...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 48. Data: 2012-01-03 14:23:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" napisał w wiadomości

    >A zamiast reform i budowy podstaw Państwa (niezależnie od numerku)
    >najważniejsze było sprawdzanie "gdzie czyj dziadek/wujek/sąsiad... i
    >dlaczego..."

    No coz, zapewne w swoim mniemaniu uwazal to za podstawe :-)

    J.

  • 49. Data: 2012-01-03 14:33:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-01-03 12:02, Sebastian Kaliszewski pisze:
> [...]

    Nie w konkretnych liczbach, ale tak bardziej ogolnie pisalem - kto by
    nie byl przy wladzy, ten planowal deficyt. Czasem w granicach
    rozsadku, czasem nie.
    I oczywiscie jak sie jest PiSem w opozycji, to mozna pyskowac
    dowolnie - a to deficyt za duzy, a to MF nie wykazuje sie odwaga
    niezbedna na tym stanowisku.

    >To fakt, Tusk zastał ok. 300, zostawił ok. 700. Więc przebił
    >wszystkich, no ale chce się żyć na zielonej wyspie to trzeba płacić.

    Nie chce mi sie liczb sprawdzac, ale jesli nawet, to pewnie sporo w
    tym udzialu kursu zlotowki. A decyzje o masowym przejsciu na
    zadluzenie zagraniczne podejmowal chyba jeszcze Belka, choc wtedy
    wydawala sie miec zalety.

    >Tak przy okazji słynny dług Gierka wynosił 23mld i w 80% poszedł na
    >budowę ok. 600 fabryk i innych tego typu komunistycznych pierdół.
    >Które po prywatyzacji w dość sporym stopniu się zwróciły.

    Jestes pewien ze sie zwrocily ? A doliczyles emerytow przy nich
    wyroslych ?

    Tak czy inaczej - Gierek nas doprowadzil do bankructwa. Raty kredytow
    przewyzszaly eksport dewizowy.
    Ale kto wie - byc moze dzieki temu mamy dzis samochody i benzyne :-)

    J.

  • 50. Data: 2012-01-03 14:37:44
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-01-03 14:09, J.F pisze:
    cz-prosze.html

    > Zalezy co mam miec - ze 8 kloszy tak podnioslo cene, ze takie mamy prawo
    > o zamowieniach publicznych, czy ze nie wybrano niewiarygodnie niskiej
    > oferty :-)
    Dokładnie chodzi mi o te 8 kloszy od lamp i porąbane prawo o
    zamówieniach publicznych...

    > Patrz Chinczycy na A2 :-)
    W temacie zaniżonych wycen inwestycji na moim podwórku - w Krakowie
    przebudowa Ronda Mogilskiego... Tureckie konsorcjum Guris, też zeszło z
    palcu budowy, bo chciało więcej pieniędzy :(

    > A teraz jeszcze drobiazg
    > http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105226,10898165,Mili
    on_zlotych_kary_grozi_konstruktorom_mostu_Redzinskie
    go.html
    Takie sprawy się zdarzają :( - czasem projekt jest dobry i wykonanie też
    bez zarzutu, ale nadzór budowlany się upiera. Byłem świadkiem, jak
    inspektor nadzoru kazał wymieniać całą geowłókninę wyścielającą nieckę
    wykopu bo na istniejącej był ślad po przejeździe mikrokoparki, nawet nie
    było śladu przetarcia :( I nie miało znaczenia, że cały ten wykop
    zostanie wypełniony kolejnymi warstwami kruszywa - było brudne, więc
    wymienić!

    A co do biura projektowego - to od tego jest OC...

    --
    Wojciech Smagowicz