  • Data: 2019-04-08 23:24:27
    Temat: Re: Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" q8g4ke$n55$1$A...@n...chmurka.net

    > Zapamiętałem ryzy dziennie. Nie zapamiętałem emotikona.

    Braki pamięci? Mnie niedostatek RAMki (mam 12 GiB) powalił
    VBoxa tak, że straciłem partycję z Gościem... Nie zdołałem
    naprawić, bo Gostek uruchamiał się w malutkim okienku, bez
    możliwości rozciągnięcia :) a ratowanie padniętej partycji
    z innej (kopii/klonu) nie dało dobrego rezultatu w obliczu
    pytania znanego z dowcipu/kawału -- łatwiej brudne dziecko
    umyć czy zmajstrować nowe? ;)

    > W takim przypadku to coś w stylu Epsona L300 wystarczyło by Ci na kilka

    Wystarczyłoby mi, ale drukarka taka i kosztuje więcej niż
    kilka dych, i chyba nie ma skanera.

    > lat. Na tuszach startowych oczywiście. A jakbyś dokupił
    > nowe butelki, to pewnie na kolejnych kilkanaście lat.

    O ile nie padłaby głowica, która kosztuje ze dwie stówki.

    -=-

    Rozpatrywałem kupno CISS -- uznałem, że zaryzykuję z najtańszą.
    Może lepiej by było, gdyby miała FiuFiu -- Carrefour sprzedawał
    z FiuFiu za stówkę, ale nie załapałem się, bo chciałem doczekać
    do piątku, aby dostać 5% zwrotu, :) a ponoć rozeszły się bardzo
    szybko, jeśli nie liczyć wystawowej... :)

    -=-

    Pomijając to, iż mogłem kupić taką samą o 25 pln taniej lub za
    stówkę niemal taką, ale z FiuFiu -- cieszę się swym nabytkiem.

    Możliwość skanowania i kopiowania (także bez udziału komputera)
    też jest mile widziana.

    -=-

    Zauważ, że w wiecznym piórze także trzeba dolewać atrament albo
    podmieniać kartridże.

    --