    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Drukarka drukuje tylko 1 egzemplarz dokumentu?
    Date: Wed, 7 Nov 2018 09:39:30 +0100

    > "Adam" prt5n7$c35$1$A...@n...chmurka.net

    > Chwila zapomnienia i drukarka Canona jest zainstalowana.
    >
    > Zainstalowałem kiedyś na jednej partycji W10 z tego, co Canon
    > sprzedał wraz z drukarką, ale odpaliłem (po wielu tygodniach)
    > laptop z innej partycji, gdzie drukarka nie była zainstalowana
    > -- zainstalowała się sama tak, że to instalowanie umknęło mej
    > uwadze.

    I tak działają "normalne" drukarki. Nie zdążysz jeszcze dokładni wpiąć
    kabla USB a drukarka już radośnie obwieszcza systemowi, że jest gotowa
    do pracy.
    Ale dotyczy to typowych drukarek PCL, PS, czy jakieś mutacje HPGL,
    względnie stare Proprinter czy ECC/P2.
    Nie dotyczy urządzeń drukujących GDI.

    > Dopiero wtedy spostrzegłem, że coś jest ,,nie tak'', gdy
    > drukarka zaczęła drukowanie bez obwieszczenia, iż drukuje
    > tylko czarnym kolorem...
    > (...)
    > Dwie dolewki czarnego za mną -- ostatnia ukazała mą rozrzutność. ;)
    > Kupiłem uchwyt do odsysania nadmiaru atramentu, który okazał
    > się zbędny. Wystarczy po prostu dolać ~5 cm sześciennych,
    > przetrzeć kartridż z góry i z dołu (tą samą chustką papierową)
    > i włożyć kartridż... Cały ,,proces'' napełniania (z myciem
    > i suszeniem strzykawki i igły) trwa kilka/parę minut...

> [...]
    Nie opłaca się.
    Lepiej kupić coś w rodzaju Brothera MFC-T910DW albo z Epsona z systemem
    CISS - począwszy od L300. Do wyboru, do koloru ;) od drukarek do kombajnów.

    Natomiast jeśli ktoś rzadko drukuje, to atrament nie ma sensu, za dużo
    kłopotów. Laserówkę odpalasz po dowolnie długim czasie i działa.

    BTW:
    Brat niedawno odpalił mojego starego jakiegoś Apple Laser, czy cuś.
    Działa. Tyle, że teoretycznie 4 str/min, lecz zanim włączy napęd, to
    kilka minut się zastanawia.
    A ja o niej zapomniałem już co najmniej ze 20 lat temu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam