  • 1. Data: 2015-09-22 22:21:19
    Temat: Dual SIM
    Od: DanW <m...@w...pl>

    Cześć,
    zależy mi na telefonie, w którym z jednej karty będzie internet a z
    drugiej rozmowy. Mam dwa abonamenty w Play z internetem za 9 zł i w
    Orange No limit na rozmowy, SMS, MMS bez internetu za 4,99
    Obecnie korzystam z Samsunga 9001i i noki 515 ale chciałbym mieć te dwie
    karty w smartfonie z podobną wygodą co 9001i, co polecacie?

  • 2. Data: 2015-09-22 22:42:10
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: p...@g...com

    W dniu wtorek, 22 września 2015 22:21:22 UTC+2 użytkownik DanW napisał:
> [...]
    > Obecnie korzystam z Samsunga 9001i i noki 515 ale chciałbym mieć te dwie
    > karty w smartfonie z podobną wygodą co 9001i, co polecacie?

    HTC Desire 620G.

  • 3. Data: 2015-09-22 23:51:06
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-09-22 o 22:21, DanW pisze:

> [...]
    > Obecnie korzystam z Samsunga 9001i i noki 515 ale chciałbym mieć te dwie
    > karty w smartfonie z podobną wygodą co 9001i, co polecacie?

    zadałeś pytanie w stylu "wstaję rano do pracy, jaki samochód jest dobry
    do dojeżdżania do niej".

    Jaka wielkość ekrany, jaka rozdzielczość, jaki system łączności (3G?
    4g?) ile pamięci, jaki procek, ile RAM, jaki system, jaka obudowa?

    Czego i do czego Ty właściwie potrzebujesz?!

  • 4. Data: 2015-09-23 00:38:44
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-09-22 22:21, DanW wrote:
> [...]
    > Obecnie korzystam z Samsunga 9001i i noki 515 ale chciałbym mieć te dwie
    > karty w smartfonie z podobną wygodą co 9001i, co polecacie?

    syn tak korzysta z Xperii M Dual (obecnie są już nowsze/lepsze wersje -
    rónież Dual).
    Ale każy DualSim z Androidem (jeśli taki system Ci odpowiada) będzie
    spełniał Twoje założenia.
    Pozostaje więc wybrać pozostałe parametry - np. wielkość
    ekranu->wielkość samego telefonu, itd

  • 5. Data: 2015-09-23 09:29:14
    Od: h...@g...com

    W dniu wtorek, 22 września 2015 22:21:22 UTC+2 użytkownik DanW napisał:
    > Cześć,

    > co polecacie?

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/asus/zenfone2laser5.0/
    Asus-ZenFone-2-Laser-5.0.html

    --
    Heniek

  • 6. Data: 2015-09-23 12:11:54
    Od: Trybun <i...@j...ru>

> [...]
    > Obecnie korzystam z Samsunga 9001i i noki 515 ale chciałbym mieć te
    > dwie karty w smartfonie z podobną wygodą co 9001i, co polecacie?

    Żadnego. Po prostu nie warto kupować takiego telefonu. Mam dwusimiowca,
    ale od czasu gdy Aero2 przestało być zdatne do użytku używam tylko
    jednego slotu. Jest to wygodniejsze, niż taki rozdział na internet na
    jednej karcie a rozmowy i wiadomości na drugiej. Np. nie można w takiej
    konfiguracji przyjmować i wysyłać MMSów.

  • 7. Data: 2015-09-23 17:12:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 23 września 2015 09:29:17 UTC+2 użytkownik h...@g...com napisał:

    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/asus/zenfone2laser5.0/
    Asus-ZenFone-2-Laser-5.0.html

    Drugi slot nie obsluzy prawdopodobnie MMS - wylacznie rozmowy. Jesli jest podobnie
    jak we wczesneijszych modelach Zenfone 2.

  • 8. Data: 2015-09-23 19:05:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-22 22:42, p...@g...com wrote:
    > HTC Desire 620G.

    E tam. GoClever Quantum 2 400 lite !

  • 9. Data: 2015-09-23 22:29:10
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-09-23 o 12:11, Trybun pisze:

    > Żadnego. Po prostu nie warto kupować takiego telefonu. Mam dwusimiowca,
    > ale od czasu gdy Aero2 przestało być zdatne do użytku używam tylko
    > jednego slotu.

    Nie warto kupować? 6za6, RBM LTE, serio nie warto kupować i lepiej wyłączyć?

    > Jest to wygodniejsze, niż taki rozdział na internet na
    > jednej karcie a rozmowy i wiadomości na drugiej.

    Bullshit, możesz zaoszczędzić kasę i w dodatku uodpornić się na fochy z
    zasięgiem.

    > Np. nie można w takiej
    > konfiguracji przyjmować i wysyłać MMSów.

    Zależy od telefonu ale ja nie o tym - dużo wysyłasz mmsów?

  • 10. Data: 2015-09-24 12:37:16
    Od: h...@g...com

    W dniu środa, 23 września 2015 17:12:02 UTC+2 użytkownik krzysztofsf napisał:

    Asus-ZenFone-2-Laser-5.0.html

    > Drugi slot nie obsluzy prawdopodobnie MMS - wylacznie rozmowy. Jesli jest podobnie
    jak we wczesneijszych modelach Zenfone 2.

    Po czym to wnosisz?

    --
    Heniek