  • Data: 2015-05-22 16:28:47
    Temat: Re: Dwa auta do wyboru....pomożecie ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message
    news:zmhtc8yzy4ag$.dlg@myjk.org...
    > Fri, 22 May 2015 06:40:22 -0500, Pszemol

    > W takim razie Ty występujesz z ramy Hondy. :P

    Tak, Hondy i Toyoty - niebo a ziemia w stosunku do mazdy.
    W końcu Mazda pod wieloletnim wpływem Forda nauczyła
    się od niego robić bardzo zawodne samochody.

    > Jeżdżę Mazdą 6 GG, i choć nie kupię więcej auta tej marki i nie polecę
    > innym (bo są drogie, słabo konfigurowalne), to jednak od wyjazdu z salonu
    > przejechałem przez 7 lat 160 ttkm i wymieniłem do tej pory jedno łożysko,
    > zmieniłem rozrząd, wyczyściłem EGR, ostatnio wymieniłem pasek
    > wielorowkowy,
    > poza tym zmieniałem tylko olej, filtry, lałem paliwo (ON) i jeździłem.

    Nic to nie znaczy. Poczytaj jakie mają mazdy statystyki niezawodności
    a nie wnioskuj na podstawie pojedynczych przypadków...

    > Niewątpliwa zaleta Mazdy (nie wiem jak z Hondami),
    > to piekielnie wytrzymałe i mimo wieku ciche zawieszenie.

    W stosunku do zawieszenia Poloneza czy Syrenki? ;-)

    > W zeszłym roku zauważyłem, że zaczynają powoli puchnąć tylne nadkola

    Niemożliwe. Poważnie? :-)

    > -- co jest dobrym wynikiem

    Nie jeździłeś hondami i toyotami dlatego masz tak niskie wymagania.

    > blacharskim tych samochodów i biorąc pod uwagę, że analogicznie auto
    > kupione w tym samym czasie co moje przez innego forumowicza zostało
    > zjedzone już po 3 latach.

    Mówisz że ktoś mazdę zajeździł na śmierć w 3 lata? Ciekawe...

    > Wychodzi tu kwestia higieny (ja często w zimie
    > szoruję auto na myjni automatycznej z myciem podwozia).

    A ja nie robię nic takiego ze swoimi hondami.
    Od kilkunastu lat.

    > Natomiast nie podlega wątpliwości, że to jedne
    > z najładniejszych samochodów z obecnych na rynku. :P

    Jasne - tu napewno masz rację - każdemu się coś innego podoba.
    Nowe mazdy to najbardziej uśmiechnięte samochody na świecie.
    Wystarczy spojrzeć na ich grilla - jak szczerbaty uśmiech :-)

    > Z dwóch podanych przez autora aut, do miasta
    > wybrałbym jednak mimo wszystko CX-5, tylko z AT.
    > Ogólnie, nie wybrałbym żadnego.

    Porównaj sobie te statystyki awaryjności które publikują
    niezależne źródła... Warto jeśli planujesz kupować auto na lata.