  • Data: 2015-05-22 16:37:39
    Temat: Re: Dwa auta do wyboru....pomożecie ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:mjneco$u6q$1@dont-email.me...

    > Nic to nie znaczy. Poczytaj jakie mają mazdy statystyki niezawodności
    > a nie wnioskuj na podstawie pojedynczych przypadków...

    > W stosunku do zawieszenia Poloneza czy Syrenki? ;-)

    > Niemożliwe. Poważnie? :-)

    > Nie jeździłeś hondami i toyotami dlatego masz tak niskie wymagania.

    > A ja nie robię nic takiego ze swoimi hondami.
    > Od kilkunastu lat.

    I dodam jeszcze że ani w mojej Hondzie z 2004 roku z 188 tysięcy
    mil na liczniku (ponad 300 tysięcy km!) ani w Acurze z 2007
    z ponad 100 tysięcy mil na liczniku (ponad 160 tysięcy km)
    nic im nie puchnie nigdzie jak w Twojej mazdzie po 6 latach :-(

    Kiedyś miałem toyotę camry, rocznik 1995 - sprzedałem ją
    w 2009 roku jak miała ponad 280 tysięcy mil na liczniku
    (tak, prawie pół miliona kiliometrów!) i też jej nic nigdzie nie
    puchło na fabrycznym lakierze poza lewym przednim
    błotnikiem i maską silnika które to komponenty były
    naprawiane/malowane po stłuczce u poprzedniego właściciela.

    Pojeździsz hondami i toyotkami to Ci się zmienią wymagania
    co do niezawodności i trwałości aut - nie będziesz puchnącego
    lakieru w nowym aucie po 6 latach nazywał "dobrym wynikiem" :-)

    Tak może napisać tylko ktoś kto miał wcześniej poloneza
    i cieszy się teraz że mu w mazdzie dolne części drzwi nie zgniły
    całkiem jak w polonezie po 4 latach...