  • Data: 2012-01-13 08:55:44
    Temat: Re: Dwa krany
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 12, 10:47 pm, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Ale Ty masz jedną wylewkę? :-)

    A dla kogo to wywiad?

    > A jaki to procent mieszkań dwukranowych?

    Generalnie jest tak: wszelkie nowości docierają tylko do nowoczesnych
    mieszkań w wysokim standardzie, dla dzianych gości (mieszkałem w takim
    apartamentowcu nad mariną gdzie łódki były po kilka milionów funtów).
    Cała reszta buduje tanio, ostatniego pensa zaoszczędzą jak się da.
    Więc najwyżej ktoś wymieni stare na nowe, wtedy kupuje co tam chce. A
    że bardzo duży procent ludności mieszka w domu wynajętym, to nie
    wymienia nieswojego. Więc jest średniowiecze.
    Konrad