  • Data: 2012-01-13 09:01:11
    Temat: Re: Dwa krany
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 12, 11:41 pm, bartekltg <b...@g...com> wrote:

    > Zrobiłem test. Umyłem łapki (i to dość dokładnie) przy
    > wsadzonym korku. Wyszło troszkę mniej niż pojemność
    > umywalki jaką bm użył do brejowania.
    > Czyli właściwie wszytko jedno.
    > Tyle, że
    > -umywalką mam dość małą. A przy większej lałbym pewnie
    > do tej samej wysokości.
    > -Kraniki z jedną wajchą (kulowe) są dość łatwe
    > w obsłudze i zamknąć go na cas miedzy namydleniem
    > a spłukaniem nie problem

    Kraj o którym mowa ma stosunkowo wyoki poziom opadów rocznych,
    tradycyjnie panuje świadomość że woda jest tania. A że ludność zbyt
    rozgarnięta nie jest (bodaj najniższy przeciętny poziom wykształcenia
    w UE), to już dawno ceny podkręcono do niedorzecznego poziomu i nikt
    tego nie zauważył. Liczniki na wodę są wyjątkową rzadkością, płaci się
    ryczałt, a ten ryczałt jest pięciokrotnie wyższy niż rzeczywiste
    zużycie wody przeciętnej rodziny w Polsce. Więc Twój eksperyment byłby
    chyba w onym kraju niezrozumiany...
    Konrad