  • Data: 2019-01-28 10:31:04
    Temat: Re: Dysk NVMe
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-01-28, Eneuel Leszek Ciszewski <e...@g...com> wrote:
    > Marcin Debowski:

    ktos sobie pojeździł

    > Nie jestem cudotwócą -- nie umiem jeździć jak na łysej kobyle dyskiem,
    > który nie został przyjęty (rozpoznany) przez komputer.
    >
    > Dyski mają liczniki TBW.

    I co to zmienia?

    > Laptop kupiłem z półki, rozpakowany, uruchomiony itd... (bo
    > zapakowanego nie było) Nawet nie mam kopii ,,dziewiczej""
    > partycji, co mi tak sobie ;) przeszkadza.
    >
    > -=-
    >
    > Swą postawą podkreślasz problem stworzony przez dzieci Neostrady
    > zatrudnione w supprcie Acera .

    Nie wiem o czym napisałeś powyżej ale wydaje sie, że ma się to nijak do
    tematu checi przetestowania sobie sprzetu, a jak nie podlezie to
    zwracania. Mi tam zwykle wystaczą:
    a) deklaracje sprzedawcy w formie oświadczenia / opisu produktu
    (ewentualny przyczynek do zwrotu, jeśłi sprzedawca był łaskaw
    nakłamać).
    b) opinie uzytkowników, które można sobie wyguglać.

    Branie czegos na próbę, po to aby potem zwrócić generalnie ja równiez
    uważam za średnio etyczne.

    --
    Marcin