  • Data: 2016-09-18 21:49:28
    Temat: Re: Dyski coraz wolniejsze?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:nrmog2$8h5$1@node2.news.atman.pl...

    > Tak miałem. A co do kosztów to temat rzeka czy cos MUSI racjonalnie tyle kosztowac
    ile kosztuje ale to inny temat.

    > W innej odpowiedzi piszesz o skopiowaniu pliku 2.5 GB w sekundę. A plik 10GB
    bedziesz miec skopiowany w 4 sek ?

    > Wytlumacz wiec autorowi wątku dlaczego on nie ma takich realnych transferów.

    To, że plik 2,5 GB skopiowało mi w sekundę, to znaczy, że plik 2,5 GB
    skopiowało mi w sekundę i nic więcej. Akurat autor tego wątku pisał o
    zapisywaniu plików 2-3GB, a ja miałem pod ręką plik 2,5 GB do użycia na
    szybki test. Nie znaczy wcale, że plik 10 GB skopiuje w 4 sekundy. Ile
    czasu trwa skopiowanie pliku 10 GB u mnie, to bym mógł stwierdzić,
    gdybym zrobił taką próbę. Ale nie robiłem.
    Nie wiem dlaczego autor wątku nie ma takich transferów. Może ma nie
    włączone AHCI, podłączył dyski pod SATA II, albo i SATA I, a może ma
    kiepski zasilacz, a może program antywirusowy ma włączony, że w locie
    sprawdza kopiowane pliki?