  • Data: 2017-10-07 21:31:23
    Temat: Re: Dyski optyczne kontra HDD - założenia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-07 o 19:55, Borneq pisze:

    > Nie mówię już o tym że HDD są znacznie większe nawet od BluRay.
    > Chodzi mi o to, że od czasów CD założono jedną spiralną ścieżkę. To

    Napęd optyczny miał być następcą winylowej płyty. Tam też jest jedna
    ścieżka. A że przyjął się w komputerach i na złość pomysłodawcy
    wyprodukowano nagrywarki do niego to inna sprawa.
    Firma Sony tak się wkurwiła na te nagrywarki że opracowali kolejny
    krążek optyczny SACD. I tu już nagrywarek nie ma i raczej nie będzie.