  • Data: 2019-05-06 16:59:59
    Temat: Re: Dziwne zakłócenia
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    akluceniowy-f3a-

    > Tomku, serdecznie dziekuje za podpowiedz. filtr wpiety, czujniki
    > pieknie działają.
    > Znowu sie czegos nauczyłem, znowu moj brak wiedzy mnie zasmucił,
    > znowu sie okazało ze nie warto kombinowac, lepiej zapytac na
    > usenecie :))))

    A jednak nie do konca - zakłocen jest ewidetnie mniej ale niestety nie
    jest tak, zeby temat zamknac.
    Kupić inny filtr, dokłozyc szeregowo kolejny czy raczej kazdy działa
    dokładnie tak samo i to juz nie pomoze?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece