-
Data: 2015-08-07 19:13:42
Temat: Re: Dźwig
Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 17:57:01 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> filmow jest wiecej
> https://www.youtube.com/watch?v=hNq2qbf-RY8
>
> godzine przed - na tej platformie to jakby liny rozne.
>
> Mam wrazenie ze podpory dzwigu faktycznie na krawedzi, ale chyba cos
> pod nie postawiono - te dlugie, czerwone.
>
> Obracac przesla faktycznie nie widac potrzeby, ale na moj gust to nie
> to bylo przyczyna katastrofy.
>
> A pierwotna przyczyna ... chec zaoszczedzenia paru euro na wynajmie
> prawdziwego dzwigu plywajacego (dwoch) ?
> Holenderskiego systemu politycznego chyba nie chwaliles, ale widac i
> tam wygrywa najtansza oferta w przetargu.
>
> P.S. co za czasy, czlowiek sobie pracuje, a tu mu taki bzykacz patrzy
> na rece :-) A wkrotce 10 bzykaczy :-)
>
>
> Szerokie omowienie ?
> https://www.youtube.com/watch?v=ZVgaRaRdO4A
>
> Mysli sobie czlowiek, ze ma spokojny domek nad rzeka
> https://www.youtube.com/watch?v=h7Rst5BxFbA
>
> J.
Teraz chyba zaczaiłem. Ten most, w który mieli to przęsło włożyć jest jakieś 250
metrów dalej. Jedno już tam jest, a to jest drugie, brakujące. Oni mieli tymi dwoma
dźwigami to podnieść, podpłynąć do przyczółka i osadzić. Wykopyrtnęli się już na
pierwszym etapie! Rozumiem że nie mieli tak dużego pojedynczego dźwigu żeby go
postawić na lądzie, a dwa by się tam nie zmieściły. Nie mieli też barki na tyle
długiej żeby zmieściły się na niej dwa dźwigi w odstępie wystarczającym na przęsło
mostu.
W mojej branży nie wolno dopuścić do sytuacji, w której awaria pojedynczego elementu
wystarcza do katastrofy. Policzone na taką okoliczność zagrożenie w skali 1-1000 na
poziomie powyżej 120 powoduje że projekt jest zatrzymany aż ten poziom zostanie
obniżony. Przy czym to 120 to nie jest zagrożenie katastrofą, a dopuszczeniem do
sytuacji w której już tylko jedna awaria nas od niej dzieli. To tutaj wygląda mi na
totalną prowizorkę, ale może w podnoszeniu dużych rzeczy tak się zwykle robi. Nawet
nie ewakuowano sklepu obok tych barek na czas operacji. Po grudniowej katastrofie z
gościem co się chciał oświadczyć, mogliby chociaż poszukać jakichś procedur
bezpieczeństwa...
Następne wpisy z tego wątku
- 07.08.15 21:51 Konrad Anikiel
- 07.08.15 21:55 J.F.
- 07.08.15 22:26 J.F.
- 08.08.15 00:07 J.F.
- 08.08.15 08:34 Konrad Anikiel
- 08.08.15 08:45 Konrad Anikiel
- 08.08.15 10:45 Sebastian Biały
- 09.08.15 10:43 J.F.
- 09.08.15 11:07 J.F.
- 10.08.15 09:07 Robert Tomasik
- 10.08.15 09:11 Robert Tomasik
- 10.08.15 12:04 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Skuteczność cięcia a liczba noży robota
- napoje gazowane
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław