    From: PeJot <P...@n...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Ekspres do kawy i glony
    Date: Sat, 20 Apr 2024 14:50:58 +0200

> [...]
    > duzych i drogich kombajnów typu Krups czy DeLonghi, czy nawet Nespresso
    > (~700-1000pln), których uzywałem parę lat, mogli dać jakąś powłokę czy
    > zrobić zbiornik z materiału z jakimś mądrym biocydem, to mam też
    > maszynke za ca 200zł i też w żaden sposób nie zarasta. Ale tak sobie w
    > tej chwili pomyślałem, tam z kolei jest taka konstrukcja, że część
    > wody/pary robi nawrót do tego zbiornika. Ale czy to wystarcza żeby to to
    > ubić.

    > Nie śledziłem dyskusji od początku, ale co stoi na przeszkodzie aby

    No bo tam na dole jest ekspres jakby :)

    Z tym, że nie liczyłbym, że to rozwiąże
    > zupełnie problem.
    >
    > Chyba najrozsądniej jednak ograniczyć światło. Oklej zbiornik jakąś
    > folią metalizowaną w kolorze maszynki (co by nie psuć estetyki) i zobacz
    > co z tego wyniknie.

    Jak zamaluję zbiornik, to glonów nie zobaczę, co nie znaczy, że ich tam
    nie będzie, ale przy okazji nie będę widział poziomu wody.

    Na razie musi wystarczyć periodyczne mycie zbiornika od środka. W każdym
    razie dziękuję wszystkim za dyskusję.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza