  • Data: 2018-10-17 12:51:49
    Temat: Re: Elektryk po dunsku
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-17 o 01:47, Marek S pisze:

    > Dodałbym do tego - i gówno mnie ekologia obchodzi. Elektryk w obecnej
    > technologii to ostre przyspieszenie emisji CO2 oraz wielki problem z
    > utylizacją starych akumulatorów Li-Jon. Co do tych ostatnich, światowa
    > produkcja akumulatorów nie wystarcza dla Tesli więc budują nową,
    > ogromną. Dobrze, że nie dożyję czasów gdy tornada będą miały po 500 km/h

    Wczoraj w radiu słyszałem zadziwiającą opowieść. Było o "walce z CO2".
    Mruknąłem pod nosem, że znacznie groźniejszym gazem cieplarnianym jest
    metan. Jakby ktoś to usłyszał, bo w dalszej części wywodu było, że metan
    przelicza się według jakiegoś wzoru na równoważnik wyrażony w CO2. po
    czym walczy się z CO2. :-)
    Polecam obejrzeć film Globalny szwindel - do mnie trafiają te argumenty.
    https://www.youtube.com/watch?v=oB3bUFWXP6Q

    T.