  • Data: 2018-10-17 19:24:03
    Temat: Re: Elektryk po dunsku
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Oct 2018 15:05:25 +0200, T. wrote:
    > Olbrzymie ilości metanu uwalniane są w oceanach i podobno znaczny wpływ
    > ma pierdzące bydło (to nie żart!).

    To nie do końca tak. Pytałem lokalny urząd rolny czy muszę owcom montować
    jakieś unijne filtry na tyłki, bo ponoć klimat ocieplają. Pan wyglądał na
    dobrze poinformowanego i od razu odpowiedział że a) sp***dalaj pan i b) z
    tym metanem z krowich/owczych piardów to głupoty bo narzut metanu bierze
    się głównie z produkcji paszy, karczowania terenów itp.

    Mateusz