eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[Elektryki] Rozładowało mi się Twizy › Re: [Elektryki] Rozładowało mi się Twizy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.bpf224.neoplus
    .adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Elektryki] Rozładowało mi się Twizy
    Date: Sun, 19 Jan 2020 17:50:48 +0100
    Organization: private
    Message-ID: <8288186223$20200119175049@squadack.com>
    References: <qvv4n2$rak$1@news.icm.edu.pl>
    <rkfazkrd1ebp$.1ub03sajcqah7$.dlg@40tude.net>
    <20200118175202.4102bdcf@mateusz>
    <l1n6g99o33nl.191o2lwgvfmom$.dlg@40tude.net>
    <20200119001147.55001edb@mateusz>
    <193nsrin8b3v9.14kdn1we8zyvo$.dlg@40tude.net>
    <20200119114023.4e3766ff@mateusz>
    <5e245051$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: bpf224.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="squadack";
    posting-host="bpf224.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.29.47.224";
    logging-data="6877"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    X-Priority: 3 (Normal)
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    In-Reply-To: <5e245051$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Comment-To: cef
    X-Antivirus: AVG (VPS 200118-4, 2020-01-18), Outbound message
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2670279
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello cef,

    Sunday, January 19, 2020, 1:49:23 PM, you wrote:

    > W dniu 2020-01-19 o 11:40, Mateusz Viste pisze:

    >>> A co zlego w pelnym baku ? :-)
    >>
    >> Pełny bak to większe spalanie, czyli wyższy koszt za kilometr.

    > Potrafisz wyliczyć zaoszczędzone kwoty i porównać z ryzykiem
    > związanym z jazdą z minimalną ilością paliwa w baku?
    > (możliwość zassania czy spalania syfu ze zbiornika (pomijam zużycie),
    > wilgoć w paliwie itp)

    Nie ma problemu zasysana syfu. W samochodach nie stosuje się
    pływających smoków. Paliwo jest zasysane z dna zbiornika, filtrowane i
    przekazywane do silnika. Jeśli jest nadmiar, to wraca z powrotem do
    zbiornika. Wilgoć przy szczelnej instalacji nie ma szans się pojawić -
    w zbiorniku panuje podciśnienie. Przewód odpowietrzający przechodzi
    przez puszkę z węglem aktywnym i potem idzie do układu dolotowego
    silnika. Wilgoć nie przejdzie przez węgiel.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: