  • Data: 2018-05-30 19:55:54
    Temat: Re: Epson Sure Color i druk na folii
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie nie działa. Wciąga papier, coś tam rzeźbi i wypuszcza z przodu.
    > Bez jednej kropeczki.

    Wciąga folię chciałeś napisać? Spróbuj coś wydrukować spod Worda na
    wszelki wypadek by wyeliminować konkretną aplikację. To musi zadziałać.
    Sprawdź też, czy coś się nie zepsuło drukując na papierze.
    Jak nie przejdzie, to użyję Ulano aby mieć ten sam nośnik.

    > U mnie jest to słowo, które tam napisałeś ;-)

    Może tylko na tym słowie testy przechodzą :-D

    > Windows 10 Pro 1803, aktualne. Firmware też.
    > Drukuje z podajnika z przodu jeśli ustawię papier w sterowniku na
    > artystyczny. Ale folię wypluwa ze znanym komunikatem.

    Faktycznie o to chodziło. Działa. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek