  • Data: 2020-01-21 15:00:57
    Temat: Re: F-S nadal żyje...
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 21 Jan 2020 06:44:45 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5e26feb4$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    od "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> :

    >"Eneuel Leszek Ciszewski" 5e25f505$0$554$6...@n...neostrada.pl

    >HDTune znalazł bez trudu te 2 sektory -- i zamalował je na czerwono
    >oraz zgłosił, gdzie trzeba... Cóż jednak z tego, skoro ST uzna te
    >sektory za zdrowe?...
    >
    > 80 relokowanych
    > 2 niestabilne
    >
    >SeaTools przemłóci i uzna znów te 2 za zdrowe?...
    >
    >Dlaczego te niestabilne sektory są malowane jako niestabilne,
    >miast być automagicznie wywalanymi z użycia bez dodatkowego
    >softu typu ST?!
    >
    >Pierwszy obrót mam za sobą -- nadal 80 i 2...

    Victoria da radę, możesz ustawć ciągły zapis w obrębie tych sektorów a potem przy
    read
    ustawić remap, jak są wystarczająco niestabilne to przemapuje, jeśli nie, to męczyć
    zapisami dalej.