  • Data: 2020-01-23 05:26:16
    Temat: Re: F-S nadal żyje...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Roman Tyczka" i...@t...com

    > Widzę, że fajnie sobie z Leszkiem rozmawiacie, może idźcie na czat jakiś?

    Jeśli coś jest dla Ciebie za trudne -- pytaj, nie krępuj się!
    Ostateczne wyniki chyba postawię -- IMO dysk w doskonałej
    formie, jeśli nie liczyć tego drobnego fragmentu, który
    sprawił tyle problemów.

    IMO niemal wszystko da się rozczytać w mniej niż 10 ms.

    Block start at 0 time 268ms <-- początki są zawsze trudne
    Block start at 1831936 time 72ms
    Block start at 5657088 time 66ms
    Block start at 9585664 time 71ms
    Block start at 9587200 time 73ms
    Block start at 11345408 time 529ms <-- trzeba by nie ruszać niczego,
    Block start at 13459968 time 62ms by lepiej zbadać ów dysk
    Block start at 15424000 time 215ms

    BTW -- dysk jest uwiązany na cieniutkiej, dwumetrowej smyczy wpiętej
    do jednego USB2. Jedno gniazdo, długi, cienki przewód od amatorskiej
    lustrzanki Canona -- dysk 7200 rpm hula aż miło!!!

    Block start at 15424000 time 215ms
    Block start at 17323008 time 68ms
    Block start at 21123584 time 73ms
    Block start at 24878592 time 69ms
    Block start at 25856000 time 256ms
    Block start at 26924032 time 521ms
    Block start at 28591616 time 65ms

    Pytaj -- wszystko zrozumiesz!

    -=-

    SeaTools teraz wypada blado względem Viktorii5.02,
    choć w 2008 roku Viktoria4.4.0.7 zniechęcała mnie...

    Block start at 28591616 time 65ms
    Block start at 32342528 time 66ms
    Block start at 36099072 time 66ms
    Block start at 39855104 time 63ms
    Block start at 43625984 time 69ms
    Block start at 47079424 time 68ms
    Block start at 47352832 time 70ms
    Block start at 47369216 time 66ms

    Raporty z HDDScan3.3 -- IMO dysk w doskonałym
    stanie, jak na swe 11782 godziny i niemal 9 lat.

    Block start at 47369216 time 66ms
    Block start at 58568704 time 64ms
    Block start at 61101568 time 377ms
    Block start at 62237696 time 65ms
    Block start at 65995776 time 65ms
    Block start at 67621888 time 75ms
    Block start at 69754368 time 68ms
    Block start at 73515008 time 64ms
    Block start at 74475008 time 106ms
    Block start at 74475520 time 87ms
    Block start at 75075072 time 108ms
    Block start at 75223040 time 109ms
    Block start at 77245952 time 69ms
    Block start at 78110720 time 106ms

    Nie krępuj się -- widzę, że Cię to ciekawi... ;)

    Block start at 78110720 time 106ms
    Block start at 80988672 time 73ms
    Block start at 81850368 time 110ms
    Block start at 84715008 time 63ms
    Block start at 85586944 time 109ms
    Block start at 88467456 time 64ms

    Szybkość czytania oczywiście jest ciachnięta do możliwości USB2.
    CDVD w F-S jest PATAlogicznej natury, więc przejściówka kosztuje
    ze 3 dychy... Do USB3 nie mam czym podłączyć. W Acerze jest CDVD
    SATAnistycznej natury, więc adapter kosztuje kilka plnów -- może
    kiedyś qpię...

    Niby mam jeszcze eSATA na Express, ale nie wiem, jak to chadza
    i nie mam stosownego (od palonego stosu drewna?) zasilacza...

    --