  • 1. Data: 2013-01-22 03:32:57
    Temat: FWD vs RWD na śniegu - opinie
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    Cześć,

    Jakie są wasze opinie
    co jest najszybsze na śniegu (wiadomo że 4x4) ?

    ale czy RWD czy FWD ?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2013-01-22 07:13:42
    Temat: Re: FWD vs RWD na śniegu - opinie
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-01-22 03:32, _Michał pisze:
    > Cześć,
    >
    > Jakie są wasze opinie
    > co jest najszybsze na śniegu (wiadomo że 4x4) ?
    >
    > ale czy RWD czy FWD ?
    >
    > Pozdrawiam!

    flejma zrobić, to trzeba umić ;)

  • 3. Data: 2013-01-22 08:31:01
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "_Michał" <m...@g...pl>

    > Jakie są wasze opinie
    > co jest najszybsze na śniegu (wiadomo że 4x4) ?

    O pol do czwartej rano masz takie problemy?
    Wspolczuje.

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2013-01-22 09:56:17
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-01-22 03:32, _Michał wrote:

    > Jakie są wasze opinie
    > co jest najszybsze na śniegu (wiadomo że 4x4) ?
    >
    > ale czy RWD czy FWD ?

    Cos w kolorze czerwonym.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2013-01-22 10:05:43
    Od: K <...@...c>

    W dniu 22.01.2013 03:32, _Michał pisze:
    > Cześć,
    >
    > Jakie są wasze opinie
    > co jest najszybsze na śniegu (wiadomo że 4x4) ?
    >
    > ale czy RWD czy FWD ?
    >
    > Pozdrawiam!

    w fwd wyjedziesz z kazdej zaspy, nawet na letnich :)

  • 6. Data: 2013-01-22 10:21:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hinek" napisał w wiadomości
    Użytkownik "_Michał" <m...@g...pl>
    >O pol do czwartej rano masz takie problemy?
    >Wspolczuje.

    Moze chce rano pojsc i kupic :-)
    Albo wlasnie wrocil z trasy i sie zastanawia czy dobrze wybral :-)

    A co szybsze ... zalezy od duzej ilosci czynnikow. Z gorki czy pod
    gore, na dystansie 1 km czy 1000km, predkosc maksymalna czy srednia z
    czasu dotarcia do celu. Z ESP czy bez.

    Smiem twierdzic ze rodzaj napedu ma trzeciorzedne znaczenie, na
    pierwszym miejscu sa jednak opony i umiejetnosci badz jaja kierowcy
    :-)

    4x4 .... wydaje mi sie ze w normalnym uzytkowaniu, po niezbyt
    gorzystym terenie, w ktorym oska sie wyrabia, to az tak wielkiej
    przewagi nie daje..

    J.

  • 7. Data: 2013-01-22 10:30:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 22 Jan 2013 03:32:57 +0100, _Michał napisał(a):

    > Cześć,
    >
    > Jakie są wasze opinie
    > co jest najszybsze na śniegu (wiadomo że 4x4) ?
    >
    > ale czy RWD czy FWD ?

    FWD jest tu zdecydowanie lepsze.

    Po pierwsze lepiej dociążona oś napędzana.
    Po drugie ta napędzana oś może zmieniać wektor ciągu.

  • 8. Data: 2013-01-22 10:47:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.01.2013 10:05, K pisze:

    > w fwd wyjedziesz z kazdej zaspy, nawet na letnich :)

    Jak założysz na nie łańcuchy ;)

  • 9. Data: 2013-01-22 10:50:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.01.2013 10:30, Tomasz Pyra pisze:

    > FWD jest tu zdecydowanie lepsze.
    >
    > Po pierwsze lepiej dociążona oś napędzana.
    > Po drugie ta napędzana oś może zmieniać wektor ciągu.

    W sumie na RWD nie mam okazji jeździć... no, poza motocyklem, ale nim
    wolę w taką pogodę jednak nie jeździć ;)

    Ale z przednim napędem jeździ mi się fajnie - przynajmniej moją starą
    Corsą dieslem. Trzyma się ładnie, a jak nawet troszkę na rondzie zaczyna
    zarzucać, to wystarczy skontrować kierownicą i lekko dodać gazu.

    Natomiast jak jeździłem kiedyś podstawową Pandą, to było to dość upiorne
    - na rondzie np. uparcie jechała prosto. Może za lekki silnik (to była
    najmniejsza jednostka benzynowa).

  • 10. Data: 2013-01-22 10:50:33
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Po drugie ta napędzana oś może zmieniać wektor ciągu.

    napisz to na forum bmw. ciekawe czy ktos zrozumie :D