    From: ww <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fabia 2 skrzypi i stuka zawieszenie
    Date: Wed, 23 Aug 2017 09:01:26 +0200

    W dniu 2017-08-15 o 02:06, Tomasz Pyra pisze:
    > Musisz znaleźć jakkolwiek kumatego człowieka w dziedzinie mechaniki
    > pojazdowej i on to znajdzie w 20 minut.

    Wątpie. Ale mimo wszystko pewnie spróbuje u kogoś innego. Tylko do
    wyboru mam różnych "Januszy" albo serwisy autoryzowane.

    > Tam gdzie byłeś to musiałybyć niezłe asy - no chyba że nic nie stuka, albo
    > stuka np. bałagan w schowku ;)

    Raz już wyszło, że koło zapasowe nie jest dokręcone. Ale teraz nie tylko
    stuka ale też skrzypi. Wjeżdżam na nierówność i mam wrażenie, że nie
    jadę kilkuletnim (chociaż jak na fabie to pewnie i tak dużo) autem tylko
    jakaś zardzewiałą taczką. Ale mechanicy upierają się, że w aucie tej
    klasy to normalne i nie oznacza to zużycia żadnego z elementów.