  • Data: 2016-08-27 09:47:40
    Temat: Re: FabrykaPCB - czy ktoś tam cokolwiek zamawiał ?
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 26 Aug 2016 11:47:38 +0200, ww <w...@o...pl> wrote:
    > Witam. Miał ktoś do czynienia z tą dziwną "firmą" ?

    Tak.

    > im, że ośmieliłem się zamówić metalizację, soldermaskę,

    Jednostronna, bez przelotek, metalizacji, bez soldermaski, szerokie
    ścieżki 0.2 mm.

    > nie wiem czy jakość tych płytek jest warta

    Szału nie było, ale zamówienie zrealizowane w terminie, cena
    śmiesznie niska, jakość ok do tego co było robione. Ktoś, z kim się
    kontaktowałem, całkiem uprzejmy i kumaty. Nie robię sam płytek
    metodami domowymi, więc nie potrafię odpowiedzieć jak jakość
    produkcji Fabryki ma się do PCB robionych w domu. Być może jest
    niewiele lepsza, ale po prostu nie mam czasu/warunków aby bawić się w
    termotransfer/etc.

    Nota bene...

    Przeglądając po internetach znalazłem jakiś Instytut Radiotechniczny
    w W-wie. Technologicznie wydają się być najbardziej zaawansowani.
    Cuda jakie oferują są pewnie odpowiednie do satelitów i podobnych
    zastosowań.