-
Data: 2011-09-22 21:45:16
Temat: Re: Fani 4 kółek
Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 22.09.2011 20:20, Waldek Godel pisze:
> Dnia Thu, 22 Sep 2011 20:17:38 +0200, ToMasz napisał(a):
>
>> Ostatnino widziałem jak robili fiata500. kupili silnik za 1400funtów!
>> trzeba być debilem zeby nie wiedzieć ze taki silnik można kupić w polsce
>> lub we włoszech. tym bardziej ze ten który kupili ma na alternatorze
>
> z pomalowanymi proszkowo elementami, pokrywą zaworów i miską abartha oraz
> gwarancją w UK? Serio? Gdzie można taki kupić?
>
Ty jak zwykle znajdziesz czego by się tu przyczepić. Miałem napisać
silnik do fiata 126p po dobrym remoncie, z odrobiną elektroniki który na
hamowni ma 24 konie. (wiem, tamten miał 26).
Nie wiem czy jeździłeś fiatem 126p z lat 80-90 siątych a potem maluchem
z końca produkcji? bo jak dla mnie, subiektywnie to maluch miał +50% mocy.
ToMasz
PS
1.jak z tym znaczkiem jakość "1"?
2.teraz jak się pomylę o 1% to mnie spalisz za herezje, ale zaryzykuje.
ogólnie silnika fiata stosowany w 126p szczytem marzeń nie był. Biorąc
pod uwagę jego moc i spalanie, można powiedzieć ze był raczej marnie
zaprojektowaną konstrukcją. Jak tylko stał się popularny to pojawiło się
wiele sposobów na zmiejszenie apetytu na spalanie i poprawę mocy. sam
wyginałem jakieś zawirowacze powietrza, które poprawiały dynamikę jazdy
jak dzisiejsze magnesy neodymowe. Niemniej jednak prawdziwi fachowcy
mieli wieeeelkie pole do "tuningu" tego silnika. Napewno inni grupowicze
napiszą jak bardzo można było wysilić ten silnik bez drastycznego
pogorszenia trwałości.
TAk wiec gdyby owi fani 4 kółek mieli zrobić interes, to należało albo
wstawić wyremontowany silnik z polskiego malucha, albo zrobić kapitalkę
oryginalnego, albo wstawić silnik dowolny, ale naprawdę mocniejszy. Te
parę koników które dołożyli napewno (przy przesiadce ze starego silnika)
poprawiały odczucia z jazdy, ale to dalej za mało żeby jechać a nie
męczyć sie. Jak by tak założyli zeby dojechać w 20 sek do setki to chyba
by niebył grzech?
Następne wpisy z tego wątku
- 22.09.11 21:49 Waldek Godel
- 22.09.11 22:10 DoQ
- 22.09.11 22:38 Robert Rędziak
- 22.09.11 22:38 Robert Rędziak
- 23.09.11 08:42 Karolek
- 23.09.11 10:03 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 23.09.11 10:15 DoQ
- 23.09.11 10:09 Karolek
- 23.09.11 10:22 DoQ
- 23.09.11 10:25 Karolek
- 23.09.11 10:30 DoQ
- 23.09.11 10:30 Karolek
- 23.09.11 10:40 DoQ
- 23.09.11 10:50 Karolek
- 23.09.11 11:03 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=