  • Data: 2011-09-22 21:49:43
    Temat: Re: Fani 4 kółek
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 21:45:16 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Ty jak zwykle znajdziesz czego by się tu przyczepić. Miałem napisać
    > silnik do fiata 126p po dobrym remoncie, z odrobiną elektroniki który na
    > hamowni ma 24 konie. (wiem, tamten miał 26).

    Ten kosztował - OIDP - 800 funtów.
    Wróć, 800 funtów kosztował zwykły silnik fiata po pomalowaniu proszkowo na
    czerwono wielu elementów i z gwarancją w UK.
    1400 funtów kosztował tak samo przerobiony silnik z miską olejową i pokrywą
    zaworów od Abartha.
    Pisanie, że zapłacili 1400 funtów za zwykły silnik od malucha to zwykłe
    trollowanie.

    > TAk wiec gdyby owi fani 4 kółek mieli zrobić interes, to należało albo
    > wstawić wyremontowany silnik z polskiego malucha, albo zrobić kapitalkę
    > oryginalnego, albo wstawić silnik dowolny, ale naprawdę mocniejszy. Te
    > parę koników które dołożyli napewno (przy przesiadce ze starego silnika)
    > poprawiały odczucia z jazdy, ale to dalej za mało żeby jechać a nie
    > męczyć sie. Jak by tak założyli zeby dojechać w 20 sek do setki to chyba
    > by niebył grzech?

    zrób sam jak jesteś taki mądry. Oni wybrali inną drogę, za swoje pieniądze.
    Robili kolekcjonerskie auto z kolekcjonerskimi rozwiązaniami.
    Ktoś kto płaci 6000 funtów za malucha, nie robi tego po to, żeby się tym
    ścigać, choćby nawet autobusem. Takim autem wyjeżdża się w niedzielę na
    nadmorski bulwar, resztę czasu stoi w szopie przerobionej na muzeum.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.