-
Data: 2011-09-22 21:49:43
Temat: Re: Fani 4 kółek
Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Thu, 22 Sep 2011 21:45:16 +0200, ToMasz napisał(a):
>> z pomalowanymi proszkowo elementami, pokrywą zaworów i miską abartha oraz
>> gwarancją w UK? Serio? Gdzie można taki kupić?
>>
> Ty jak zwykle znajdziesz czego by się tu przyczepić. Miałem napisać
> silnik do fiata 126p po dobrym remoncie, z odrobiną elektroniki który na
> hamowni ma 24 konie. (wiem, tamten miał 26).
Ten kosztował - OIDP - 800 funtów.
Wróć, 800 funtów kosztował zwykły silnik fiata po pomalowaniu proszkowo na
czerwono wielu elementów i z gwarancją w UK.
1400 funtów kosztował tak samo przerobiony silnik z miską olejową i pokrywą
zaworów od Abartha.
Pisanie, że zapłacili 1400 funtów za zwykły silnik od malucha to zwykłe
trollowanie.
> TAk wiec gdyby owi fani 4 kółek mieli zrobić interes, to należało albo
> wstawić wyremontowany silnik z polskiego malucha, albo zrobić kapitalkę
> oryginalnego, albo wstawić silnik dowolny, ale naprawdę mocniejszy. Te
> parę koników które dołożyli napewno (przy przesiadce ze starego silnika)
> poprawiały odczucia z jazdy, ale to dalej za mało żeby jechać a nie
> męczyć sie. Jak by tak założyli zeby dojechać w 20 sek do setki to chyba
> by niebył grzech?
zrób sam jak jesteś taki mądry. Oni wybrali inną drogę, za swoje pieniądze.
Robili kolekcjonerskie auto z kolekcjonerskimi rozwiązaniami.
Ktoś kto płaci 6000 funtów za malucha, nie robi tego po to, żeby się tym
ścigać, choćby nawet autobusem. Takim autem wyjeżdża się w niedzielę na
nadmorski bulwar, resztę czasu stoi w szopie przerobionej na muzeum.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.09.11 22:10 DoQ
- 22.09.11 22:38 Robert Rędziak
- 22.09.11 22:38 Robert Rędziak
- 23.09.11 08:42 Karolek
- 23.09.11 10:03 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 23.09.11 10:15 DoQ
- 23.09.11 10:09 Karolek
- 23.09.11 10:22 DoQ
- 23.09.11 10:25 Karolek
- 23.09.11 10:30 DoQ
- 23.09.11 10:30 Karolek
- 23.09.11 10:40 DoQ
- 23.09.11 10:50 Karolek
- 23.09.11 11:03 DoQ
- 23.09.11 11:06 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=