  • Data: 2019-03-12 21:03:52
    Temat: Re: Filmowanie wnętrz - jaki sprzęt i soft?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-11 o 10:50, r...@k...pl pisze:

    > Możesz użyć softu do stabilizacji.
    > Moje "badania" wykazały, że VirtualDub z pluginem Deshaker daje najlepsze
    > efekty, efekt wow.

    No ale jeśli Ci coś z kadru ucieknie wskutek ekwilibrystyki operatora,
    to żaden soft nie pomoże. Ja znalazłem coś takiego:

    http://www.studyjne.com/produkt/dji-ronin-m-stabiliz
    ator-gimbal

    Ma mocne silniki stabilizujące. Dodatkowo może być obsługiwany zdalnie.
    Masz tam przykład jakiegoś filmu zrobionego z użyciem tej stabilizacji.
    Soft tego nie załatwi.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek