-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.185.152.121.24
6!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Formuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od
czystego?
Date: Sat, 28 Sep 2019 17:39:17 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <qmnur4$5am$1$Adam@news.chmurka.net>
References: <5d8f2475$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
<5d8f6834$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 185.152.121.246
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sat, 28 Sep 2019 15:39:16 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Adam";
posting-host="185.152.121.246"; logging-data="5462";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.0
Content-Language: pl
In-Reply-To: <5d8f6834$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2662990
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-09-28 o 16:03, Czarek pisze:
> (...)
> Zauważyłeś jak na koniec wyścigu kierowcy przejeżdżają po oderwanych
> kawałkach opon leżących na torze aby je przykleić w celu zwiększenia
> wagi bolidu? Lepi się to prawie jak guma do żucia.
>
Po co zwiększać wagę pojazdu? I to w dodatku w taki dziwny sposób?
Wydawało mi się (nie oglądam, nie znam F1), że w F1 są duże szybkości -
stąd też przejeżdżanie po kawałkach opon może nieść niebezpieczeńtwo.
Ponadto przy dużych prędkościach to niewiele by się przykleiło.
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 28.09.19 17:42 Zenek Kapelinder
- 28.09.19 17:43 Zenek Kapelinder
- 28.09.19 18:02 RoMan Mandziejewicz
- 28.09.19 18:21 WS
- 28.09.19 19:25 Zenek Kapelinder
- 28.09.19 19:59 Marcin N
- 28.09.19 21:34 Adam
- 28.09.19 21:42 WS
- 28.09.19 21:42 Shrek
- 28.09.19 21:48 Mateusz Viste
- 28.09.19 21:52 z
- 28.09.19 21:53 Zenek Kapelinder
- 28.09.19 21:58 WS
- 28.09.19 22:14 WS
- 28.09.19 22:15 Adam
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=