eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFormuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od czystego? › Re: Formuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od czystego?
  • X-Received: by 2002:a81:c246:: with SMTP id t6mr6709374ywg.501.1569687701329; Sat, 28
    Sep 2019 09:21:41 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a81:c246:: with SMTP id t6mr6709374ywg.501.1569687701329; Sat, 28
    Sep 2019 09:21:41 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
    .proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!o24no8526720qtl.0!news-out.google.com!x7ni1
    29qtf.0!nntp.google.com!o24no8526710qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo
    .googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 28 Sep 2019 09:21:41 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <7...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.70.34.251;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 89.70.34.251
    References: <5d8f2475$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d8f6834$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Re: Formuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od
    czystego?
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Sat, 28 Sep 2019 16:21:41 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2662994
    [ ukryj nagłówki ]

    On Saturday, September 28, 2019 at 5:43:54 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > Wez Czarekto kolo i pierdolnij sie w czolo. Jak na fizyce w podstawowce o tarciu
    bylo to chory byles. Ale choroba nie usprawiedliwia zeby materialu nie przerobic.

    Szkolna teoria tarcia ma sie troche nijak do rzeczywistosci w F1. Te opony (jak i
    sporo wspolczesnych motocyklowych) ma wspolczynnik tarcia wiekszy od 1 (co wg teorii
    jest niemozliwe), po prostu sie "kleja" umozliwiajac przyspieszenia ponad 1g bez
    ekstra aeorodynamicznego docisku, a z nim oczywiscie wiecej...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: