  • Data: 2018-07-13 22:01:28
    Temat: Re: Fotelik samochodowy z Lidla
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-13 o 15:31, Chris pisze:

    > Fotelik to pasuje do każdego auta, to raczej dziecko nie pasuje do
    > każdego fotelika.

    oparcie w foteliku, zwłaszcza dla młodszych dzieci, musi być ustawione
    pod odpowiednim kątem, aby dziecku nie opadała głowa jak zaśnie (ZTCW to
    przyjmuje się od około 45stopni dla młodszych dzieci do 30 stopni dla
    starszych). I jeżeli masz fotelik tyłem i dziko nachyloną/ukształtowaną
    kanapę z tyłu to dla danego fotelika:
    a) może być wszystko OK,
    b) może zabraknąć zakresu regulacji nachylenia,
    c) fotelik nie będzie stał stabilnie,
    d) fotelik (lub pasażer z przodu) nie będzie się mieścił dla
    prawidłowego ustawienia fotelika.
    I zanim zapłacisz warto wiedzieć, na który przypadek trafiłeś z danym
    fotelikiem.
    --
    Pozdr.
    Michał