  • Data: 2018-07-14 11:12:54
    Temat: Re: Fotelik samochodowy z Lidla
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 14 lipca 2018 11:00:10 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Przeciez własnie mamy taka sytuacje - policja ponoc nie wlepia mandatów
    > za mniejsze wykroczenia tylko poucza w ramach protestów.
    >
    > I warto było dzis zobaczyc tą dzicz która wybrała się rano około godziny
    > 8 nad morze trasa Poznan - Oborniki - Piła... Dzicz, po prostu dzicz...
    > Jakby za dojechanie na pierwszym miejscu były conajmniej złote
    > kalesony...

    Ja mam nad morze niecałe 30km
    Ze dwa lata temu jadę sobie, specjalnie się nie spieszę bo trasę znam: wąska, kreta i
    niebezpieczna(w sezonie praktycznie co tydzień wypadek śmiertelny na tej trasie)i nie
    ma szans brawurową jazda tam na czasie zyskać.
    10km do celu a tu jakieś dwa auta na łódzkich nr za mną migają trąbią itp. ze ich
    blokuje czy ch.j wie o co im chodziło.
    Zjechałem na pobocze, puściłem ich i za jakieś 5km widzę je w rowie. Widocznie jeden
    przyhamował, drugi w niego przydzwonił. Kierownikom nic się nie stało jak widziałem
    ale tak sobie myślę- pół Polski przejechali i 5km przed celem przez własną głupotę
    dzwon.
    I niestety ale na tej trasie praktycznie wszystkie śmiertelne wypadki to oso "z
    Polski" przez brawurę. Warszawka i Łódź przodują nie wiem czemu. Ostatni BMW z
    Warszawki 25km przed morzem.