  • Data: 2018-07-14 16:01:26
    Temat: Re: Fotelik samochodowy z Lidla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Jul 2018 02:12:54 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
    > Ja mam nad morze niecałe 30km Ze dwa lata temu jadę sobie,
    > specjalnie się nie spieszę bo trasę znam: wąska, kreta i
    > niebezpieczna(w sezonie praktycznie co tydzień wypadek śmiertelny
    > na tej trasie)i nie ma szans brawurową jazda tam na czasie zyskać.

    Ktora to droga taka smiertelna ?

    > 10km do celu a tu jakieś dwa auta na łódzkich nr za mną migają
    > trąbią itp. ze ich blokuje czy ch.j wie o co im chodziło. Zjechałem
    > na pobocze, puściłem ich i za jakieś 5km widzę je w rowie.
    > Widocznie jeden przyhamował, drugi w niego przydzwonił. Kierownikom

    Ale od tego nie powinni byc w rowie :-)

    > nic się nie stało jak widziałem ale tak sobie myślę- pół Polski
    > przejechali i 5km przed celem przez własną głupotę dzwon. I
    > niestety ale na tej trasie praktycznie wszystkie śmiertelne wypadki
    > to oso "z Polski" przez brawurę. Warszawka i Łódź przodują nie wiem
    > czemu. Ostatni BMW z Warszawki 25km przed morzem.

    Ja jak sobie jezdze po okolicach Klodzka czy Jeleniej Gory, to jak
    ktos wariacko jedzie, to rejestracje ma na W. E sie raczej nie zdarza.

    Ale wypadkow z tej wariackiej jazdy raczej nie widuje. Maja szczescie.

    No i ... ja mam do domu godzine, zarobic moge moze 10 minut.
    On ma z 5h, stracic moze godzine ... no, odkad oddali S8, to juz nie
    ..

    J.