  • 11. Data: 2013-09-13 12:31:27
    Temat: Re: GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 13 września 2013 12:00:06 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > a ja nie znam nikogo kto ma problemy z konfiguracją czytnika
    >

    > --
    >
    > Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Jak gówno nie umie pływać to twierdzi że woda za rzadka. jak palant na grupach nie ma
    nic do powiedzenia to się czepia czytnika. Powtórzę to co już nie raz pisałem przy
    podobnych okazjach. Pierdol się ze swoimi uwagami. Zmień czytnik na cywilizowany to
    problemy znikną. A wracając do tematu. Nie pasuje Ci że jak nie będziesz jeździł jak
    Ci każą to będziesz płacił mandaty? To sam oddaj PJ. Przymusu posiadania PJ nie ma.

  • 12. Data: 2013-09-13 12:32:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 13 Sep 2013 03:31:27 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

> [...]
    > grupach nie ma nic do powiedzenia to się czepia czytnika. Powtórzę to co
    > już nie raz pisałem przy podobnych okazjach. Pierdol się ze swoimi

    i to jest cała Twoja działalność buraku

  • 13. Data: 2013-09-13 12:34:44
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 13 września 2013 12:32:46 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Goń sie trajerze.

  • 14. Data: 2013-09-13 12:38:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 13 Sep 2013 03:34:44 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Goń sie trajerze.

    widzsz tylko na tyle Cię stać. Chamstwo i kompletny brak wiedzy.

  • 15. Data: 2013-09-13 13:13:19
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 września 2013 09:27:32 UTC+2 użytkownik Uncle Pete napisał:
    > A teraz ile razy mruga żółte przed zmianą na czerwone? ;)

    Pińć. A przejezyczylem, tzn przekliknales sie i nie dalo sie tego juz wyedytowac.

  • 16. Data: 2013-09-13 15:16:30
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-13 02:12, Pawel O'Pajak pisze:

> [...]
    > objasniam: Kazda firma ma jakis fundusz na reklame, PR itp. FR to
    > dochodowy biznes, biznes jak kazdy inny. No moze kazdy inny nie jest
    > tak dochodowy, a juz z pewnoscia calkowicie pozbawiony ryzyka, ale to
    > biznes, czysta zywa gotowka, pieniachy, szmal, money for nothing.
    > Moze wpisujcie propozycje hasel reklamowych. Ja zaczne: 1. "Kierowco
    > zapierdalaj" 2. "Nasze FR zarabiaja szybciej, niz twoja bryka jedzie.
    > Sprawdz nas!" 3. "Czy to radar, czy atrapa, dawaj kase, jakes gapa"
    > 4. "Vincent wyciaga do ciebie dlon - plac przez internet" No dobra,

    Dobre.
    To ja jeszcze podsyłam pomysł dla Straży Miejskiej by stworzyli ofensywę
    medialna za 3 mln która ma przekonać Polaków do blokad samochodowych a
    także... do niej samej.

    --
    Krzysiek

  • 17. Data: 2013-09-14 01:15:10
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > a ja nie znam nikogo kto ma problemy z konfiguracją czytnika

    A ja znam jednego takiego... Tylko jednego;-)
    Strach pomyslec, co bedzie, gdy do ruchu prawostronnego bedzie
    podchodzil tak, jak do konfiguracji czytnika - wszyscy sie maja do niego
    dostosowac i zacznie jezdzic lewa strona.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 18. Data: 2013-09-14 02:00:00
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 14 września 2013 01:15:10 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
    > Powitanko,

    > A ja znam jednego takiego... Tylko jednego;-)
    >
    > Strach pomyslec, co bedzie, gdy do ruchu prawostronnego bedzie
    >
    > podchodzil tak, jak do konfiguracji czytnika - wszyscy sie maja do niego
    >
    > dostosowac i zacznie jezdzic lewa strona.
    >

    > Pozdroofka,
    >
    > Pawel Chorzempa
    >
    > --
    >
    > "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    >
    > -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    >
    > ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    >
    > moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

    Już niejednemu poradziłem żeby w kwestii czytnika pierdolił się na koszt państwa. Nie
    chcesz takiego co czyta wszystko to nie pierdol że to wina kogoś innego a nie twoja.
    W kwestii mandatów masz coś do powiedzenia wiejski głupku czy nie masz?

  • 19. Data: 2013-09-14 11:31:34
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    W dniu 2013-09-14 02:00, k...@g...com pisze:

> [...]
    twoja. W kwestii mandatów masz coś do powiedzenia wiejski głupku czy nie masz?

    Wiem, juz niejednemu, a wszystkim radziles, zeby panujace od poczatku
    zasady usenetu dostosowali do Ciebie. Czemu Cie nie zPOLONKowalem za
    chamstwo i cytowanie jak to powyzej? Ano, bawi mnie jak walczysz
    dzielnie z calym swiatem. Moze nie powinienem sie nasmiewac z czlowieka
    ulomnego, w koncu nie kazdemu Bozia dala rozum i umiejetnosc zachowania
    sie w towarzystwie, no ale sam sie prosisz nie reagujac na uwagi od
    wszystkich rozmowcow. Osmieszasz sie i tyle.
    Nie piszesz nigdy nic tak wartosciowego, by ktokolwiek mial Twoje
    zachowanie tolerowac.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 20. Data: 2013-09-14 12:10:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Pawel,

    Saturday, September 14, 2013, 11:31:34 AM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > wszystkich rozmowcow. Osmieszasz sie i tyle.
    > Nie piszesz nigdy nic tak wartosciowego, by ktokolwiek mial Twoje

    Czy drób i kołalski to ten sam byt?

    --
    Best regards,
    RoMan