  • 31. Data: 2019-05-26 12:43:17
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-25 o 22:36, z pisze:
    > Teraz już nie śledzę ale numer ze spowalnianiem systemu aby klientowi
    > się wydawało że malutka bateryjka trzyma nadal tak samo zapamiętam do
    > końca życia. Gimbazie niewiedzę można wybaczyć ale to była świadoma
    > polityka firmy która traktuje klienta jak debila. Po czymś takim
    > zaufanie = 0

    Zakładam, że oczywiście nie posiadasz żadnego z ich telefonów :)

    To tak jakbyś szurał dupą po piasku i mówił, że wiesz jak się pływa w
    wodzie.

    To nie jest numer, że malutka bateryjka trzyma nadal tak samo, tylko, że
    ZUŻYTA bateria utrzymuje telefon w takiej samej prędkości działania. W
    Andku telefon się wyłącza i papa, bateria do wymiany.

    Ja się zapytam - jak można ufać telefonom, w którym zacina się nawet
    dialer? Przecież to kuriozum :)

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 32. Data: 2019-05-26 12:50:19
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-26 o 12:43, Filip454 pisze:

> [...]
    > Andku telefon się wyłącza i papa, bateria do wymiany.
    >
    > Ja się zapytam - jak można ufać telefonom, w którym zacina się nawet

    Najbardziej hejtują iOS ludzie, którzy nigdy tego sprzętu w dłoni nie
    mieli, a właściwie: nie używali w praktyce i na co dzień.

    Żeby nie było - iPhone to żaden luksus, używkę można kupić za śmieszne
    pieniądze, a poza krajem to już nawet nie mówię, bo za oceanem to cenowo
    wychodzi jak za Androida ze średniej półki.

    Kiedyś też byłem tak zaślepiony, ale prawda jest taka, że każdy system
    ma wady i zalety, a zaletą iOS jest to, że działa bardzo płynnie i tego
    od telefonu powinno się wymagać. To powinno być normalne. Natomiast
    jeśli urządzenie z Androidem śmiga (jak np. OnePlus), będąc
    nieprzerabianym (prosto od producenta), to jest to wydarzenie na miarę
    odkrycia koła.

    Zamykanie się w skorupie ze względu na niecodzienne metody optymalizacji
    zużytej baterii to przegięcie.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 33. Data: 2019-05-26 12:52:45
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-25 o 22:29, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Mam nawet jednego starego trupa z androidem, najlepsze jego zastosowanie to budzik,
    w tym
    > nie ma sobie równych.

    Haha, rozwaliłeś mnie tym komentarzem, bo właśnie moje Androidy robią
    teraz tylko za budziki. Nie ukrywam - świetnie się w tym sprawują, ale
    czasem nawet przycisk drzemki potrafi przyciąć ^^

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 34. Data: 2019-05-26 15:33:01
    Temat: Re: Golasy S7 olewa
    Od: FCK EUdSSR - FCK banana union <a...@i...invalid>

    Olał Frikiov Skurwesyn wrote:

    > Android to wielki śmietnik, sam sobie robi burdel.

    W *100* procentach tyczy się każdego MONGoła tu
    SRAjącego BZDURY BZDUR, MONGOlizmy MONGOlizmów!

    --
    FCK EUdSSR -> http://bit.ly/2VUKoyZ

  • 35. Data: 2019-05-26 17:23:47
    Od: z <...@...pl>

    Jednak jesteś nowy i nieprzygotowany do dyskusji.
    Nie wiem dlaczego zbaczamy na ajfony?
    Narzekałem na g... soft we flagowym Samsungu.
    To że Pszemol zaproponował śmiesznie mały SE który podobno trzyma
    jeszcze nie znaczy że mamy zawsze spuszczać się nad tą firmą ;-)

  • 36. Data: 2019-05-26 17:24:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-26 o 12:50, Filip454 pisze:
    > a zaletą iOS jest to, że działa bardzo płynnie

    To nie jest prawda

  • 37. Data: 2019-05-26 17:26:40
    Od: z <...@...pl>

    Sorry za szybko...
    To że ajfon _płynnie_ spowalnia to PRAWDA ;-)

  • 38. Data: 2019-05-26 17:53:40
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-26 o 17:24, z pisze:

    > To nie jest prawda

    Na pewno ktoś uwierzy osobie, która w życiu nie miała do czynienia z tym
    sprzętem ^^

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 39. Data: 2019-05-26 17:54:31
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-26 o 17:23, z pisze:
    > To że Pszemol zaproponował śmiesznie mały SE który podobno trzyma
    > jeszcze nie znaczy że mamy zawsze spuszczać się nad tą firmą

    Nikt się nie spuszcza. Mówimy o przekłamywaniu przez Ciebie rzeczywistości.

    Sprzedaj ten złom i kup iPhone chociażby 6S, to zobaczysz o czym mówię.

    EOT

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 40. Data: 2019-05-26 18:21:12

    Jesteś tu nowy. Nie odrobiłeś lekcji. Nie zajrzałeś nawet w archiwum a
    nawet w tym wątku nie czytasz dokładnie.