  • Data: 2017-10-24 22:18:35
    Temat: Re: Gaśnice - jak zamontować, żeby nie zabiła
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mniej więcej tyle (14m/s na 40cm) miałem tutaj:
    > https://www.youtube.com/watch?v=TzUy9zEN5wE

    Fajnie masz:)
    OT: co z tą zalaminowaną kartką potem robiła małzonka?

    > Od kiedy stosuje się kołnierze HANS, to nie słyszałem o obrażeniach
    > spowodowanych przeciążeniami, chociaż samochody potrafią się zatrzymać na
    > drzewie przy dużo większych prędkościach.
    Obrażenia wewnętrzne wielonarządowe. Jak pizdniesz odpowiednio szybko to
    ci kołnierz nie pomoże.Tfutfutfu

    > Jak coś się komuś dzieje, to jednak z powodu urazów z powodu uszkodzeń
    > pojazdu, albo przebicia go czymś.

    Ale na rajdzie zderzenie chyba zwykle poprzedza hamowanie czy sunięcie w
    poślizgu, a część wypadków cywilnych samochodów to dzwony na pełnej
    prędkości bez hamowania.
    Abstrahując: nie mam wielkich wymagań, chcę tylko nie pogorszyć szans na
    przeżycie dzwona z powodu mojej bojaźliwości czy zapobiegliwości - stąd
    pytanie o sposób zamocowania cięższej gaśnicy.