    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdy autostrady nie wyrabiają....
    Date: Wed, 21 Jun 2017 10:06:05 +0200

    Wed, 21 Jun 2017 09:59:41 +0200, w <oid91e$qjk$1@node2.news.atman.pl>, Poldek

    om>, Bolko

    > Dane ma o tym, co jest teraz. Zanim samochód dojedzie do odcinka na
    > trasie, na którym nie było korka, gdy wyznaczał trasę, to tam już może
    > być korek, który się utworzył z takich. A w tym czasie odcinek
    > zakorkowany wcześniej, już może być odkorkowany.

    Dlatego trasa jest sprawdzana co 2min. Oczywiście dane historyczne też są
    uwzględniane (im dalej od aktualnej pozycji, tym większy udział danych
    historycznych, im bliższy tym większy bieżących).

    > Z tego co wiem, to Automapa bierze do wyliczeń nie tylko dane bieżące,
    > ale też historyczne. Próbuje "przewidzieć" korek. W praktyce niewiele to
    > daje.

    Tak, w przypadku Automapy traffic generalnie leży i kwiczy. Dlatego używam już
    NE -- tam działa bardzo dobrze i skutecznie.