-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Gdzie powinna być wyciągarka?
Date: Tue, 9 Feb 2016 23:36:05 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 32
Message-ID: <n9dpkl$2a2$1@usenet.news.interia.pl>
References: <n9cli4$kff$1@node2.news.atman.pl> <n9djis$qjs$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1455057365 2370 83.15.205.22 (9 Feb 2016 22:36:05
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Feb 2016 22:36:05 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.5.1
In-Reply-To: <n9djis$qjs$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2576566
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-02-09 o 21:52, Wiwo pisze:
>
> Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
>(...)
>> Jednak w normalnym użyciu wydaje mi się, że jeśli samochód w coś
>> wjechał lub się zakopał, to rozsądniej jest wyciągać go do tyłu. Wszak
>> mamy pewność, że w tym kierunku możliwość jazdy będzie się polepszała
>> z każdym metrem. Natomiast, nie wiemy, jak daleko do przodu sięga
>> błoto czy kopny piach, w którym ugrzęźliśmy.
>
> Jeśli nie wiemy, to nie wjeżdżamy. Nie cywilnym samochodem. Rozpoznanie
> bojem wcześniej czy później kończy się spektakularną porażką.
>
>
>> Mam racje czy się mylę?
>
> Ktoś już Ci napisał, ale ja powtórzę. Podjedź na jakiś rajd, popatrz jak
> ludzie jeżdżą, popatrz jak samochody się zachowują po zakopaniu, popatrz
> jak kierowcy i piloci sobie z tym radzą, pogadaj z nimi i wtedy
> zrozumiesz jakie błędy popełniasz w swoich założeniach.
>
Jeszcze są pewne sztuczki, pozwalające przejechać trudniejszy teren bez
wyciągarki.
Przykładowo: dwa lub więcej pojazdów na sztywnym holu i każdy z
zapiętymi trzema blokadami. Wystarczy, że jedno koło któregokolwiek
samochodu ma skuteczny ciąg i potrafi wypchnąć/pociągnąć resztę zespołu.
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 10.02.16 01:09 RadoslawF
- 10.02.16 01:11 RadoslawF
- 10.02.16 01:32 Wiwo
- 10.02.16 10:10 WW
- 10.02.16 14:46 Hinek
- 10.02.16 18:13 Cavallino
- 11.02.16 22:07 Hinek
- 12.02.16 13:40 adam
- 12.02.16 13:50 adam
- 12.02.16 20:50 RadoslawF
- 15.02.16 17:49 adam
- 17.02.16 00:17 RadoslawF
- 18.02.16 10:36 WW
- 18.02.16 10:42 WW
- 18.02.16 10:57 WW
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
Najnowsze wątki
- 2024-05-14 Prowadzenie działalności za kogoś - to legalne?
- 2024-05-14 nieletni na plaży naturystów
- 2024-05-13 Działalność nierejestrowana/definicja sprzętu elektronicznego/misie i kolejki
- 2024-05-13 Szczecin => Realtime (C) Software Developer <=
- 2024-05-13 ekran sie odspaja
- 2024-05-13 Wrocław => ERP Implementation Consultant <=
- 2024-05-13 Marki => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-13 Białystok => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-13 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-05-13 Zielona Góra => Engineer R&D Energy Electronics <=
- 2024-05-13 Zielona Góra => Inżynier R&D Energoelektronik <=
- 2024-05-13 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-13 Tusk zdecydowany jest zbudować nową Linię Mażinota!
- 2024-05-13 Tusk zdecydowany jest zbudować nową Linię Mażinota!