  • 11. Data: 2010-07-16 13:10:41
    Temat: Re: Głośność klaksonu
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    > Dobra, doczytałem, hau hau :)
    > Minimum 96 dB, sygnał ciągły i nieprzeraźliwy.

    A jest jakieś maksimum w przepisach?

  • 12. Data: 2010-07-16 13:55:13
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 13:10:41 +0200, Piotrek napisał(a):

    > A jest jakieś maksimum w przepisach?

    Nie przekraczaj 300 dB... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 13. Data: 2010-07-16 18:40:46
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    news-gazeta napisal(a):

    > Jaka jest dopuszczalna głośność sygnału dzwiękowego (klaksonu)?
    > Chodzi mi o decybele, probuje cos znalezc ale nic nie widze :(
    > Zmontowałem sobie "horn train" i jest niesamowicie głośny,
    > nie da się stać obok i słuchać bez nauszników.
    > Regulują to jakieś normy?

    regulujesz to w zależności od sprawności hamulców, na zasadzie:
    słabsze hamulce = głośniejszy klakson

    ;)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 14. Data: 2010-07-18 00:29:34
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi mi o decybele, probuje cos znalezc ale nic nie widze :(
    > Zmontowałem sobie "horn train" i jest niesamowicie głośny,

    czym to zasilasz?

    Bo aktualnie borykam sie z takim problemem. Drugi problem - to elektrozawór
    przy dużym cisnieniu zasilania trąbek (7atm) nie daje rady otworzyć
    powietrza