  • Data: 2019-11-08 13:59:38
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl> wrote:

    > Mnie w Fibaro najbardziej podobał się bezprzewodowy system alarmowy,
    > jeden dobry zagłuszacz i można się włamywać :)

    Na pewno tak było? Alarm nie włączał się, jak np. stracił sygnał? Nie znam
    tego systemu ale ciężko uwierzyć...

    > Pożyjemy zobaczymy. Kiedyś była moda na TV 3D, potem na tablety, teraz
    > na IoT. Część ludzi pewnie z tego skorzysta, ale jak się patrzy na
    > realne przypadki to jakiejś rewolucji bym się nie spodziewał.

    Tak... pamiętam, jak weszły tablety. Wszyscy się nimi jarali, a ja nigdy
    sobie takiego nie kupiłem, bo nie miałem dla niego zastosowania.

    Moda minęła, ja dostałem jakiegoś iPada (za darmo -- sprawnego, ale z
    pękniętym ekranem) i... nadal nie mam zastosowania. Do czytania mam
    czytnik ebooków (dużo wygodniejszy, mniej męczący oczy i z baterią, która
    trzyma nieporównywalnie dłużej), do pisania... nie wyobrażam sobie pisać
    na czymkolwiek bez klawiatury (nienawidzę dotykowych ekranów). A iPad
    leży.

    Dobra. Gram na nim w jakieś głupie gry na nudnych do porzygu,
    korporacyjnych spotkaniach. Jedyne zastosowanie. Może jeszcze jakieś PDFy,
    z dużą ilością grafiki, mógłbym na nim czytać, bo na Kindlu jest z tym
    mocno tak sobie, a na małym ekraniku telefonu jeszcze gorzej.

    Jakby EdW była dostępna w prenumeracie wyłącznie elektronicznej (mam już
    całą szafę roczników EP od 1997 wzwyż i EdW od początku powstania, nie
    pamiętam który rok), to bym wziął i czytał na iPadzie, a tak...

    iPad leży.