  • Data: 2019-11-08 15:33:50
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Dmochowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2019-11-08 o 10:50, jacek pozniak pisze:
> [...]

    Tym niemniej w razie urlopu moze sie przydac.

    >Ale to można zrobić zwykłym licznikiem z odczytem zużycia i jakąś
    >aplikacją do wykresów, po co do tego Internet i chmury? Wystarczy
    >lokalnie sczytać dane do komputera (nawet po kablu), wrzucić w Excela
    >i zrobione.

    Ale glowny licznik to pewnie za duzo mierzy.
    Potrzebujesz wiec wsadzic osobny licznik ... i tu sie zaczyna cala
    masa problemow jak dane odczytac.
    Dlugopis i notes ?

    >Pożyjemy zobaczymy. Kiedyś była moda na TV 3D, potem na tablety,
    >teraz na IoT. Część ludzi pewnie z tego skorzysta, ale jak się patrzy
    >na realne przypadki to jakiejś rewolucji bym się nie spodziewał.

    Tak sie czasem zastanawiam:
    -dom jak sie ma ... zamykanie wszystkich okien przed wyjsciem.
    Gaszenie swiatla itp.
    -pekl mi kiedys wezyk w toalecie ... i co tu zrobic - centralny zawor
    wody przy drzwiach, czy moze jakis zawor z silownikiem, i komputer
    sprawdzi przez wodomierz czy woda nie plynie i zamknie jak nikogo nie
    ma w domu ...

    -sterowanie ogrzewaniem z urlopu ...

    Bo siegac po telefon, zeby swiatlo wlaczyc ... upierdliwe chyba ...

    J.