  • Data: 2024-02-09 15:48:09
    Temat: Re: Gniazdo M2
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak sam składasz peceta to owszem, masz zwykle gniazda z przodu obudowy
    > ze wstążkami i właśnie header'ami do podłączenia na płycie, ale zwykle
    > nadal zostają jakieś niewykorzystane. Wtedy możesz sobie dokupić śledzia
    > z gniazdami i wykorzystać. Praktycznie każda płyta ma ze dwa podwojne
    > złącza usb na płycie do podłączenia dodatkowych gniazd.

    Tu pytanie trochę niezwiązane z tematem. Mam starego kompa z dużą
    obudową. Ale ta budowa ma frontowe gniazda  tylko w wersji usb2. Z racji
    że w tego że ten nowy komp ma obudowę nikczemnej wielkości w której jest
    jak w piekarniku to czy mógłbym przenieść bebechy do tej dużej obudowy
    bez straty łączy usb3 na froncie?

    rt#driver
    > No bo są, ale "on-board vga drivers" przecież oznacza, że masz grafikę
    > onboard, a masz ją jak masz ją w cpu. Cpu jets onboard :)

    Przypominam że są to stery na stronie producenta płyty a nie procka. A
    raczej bardzo wątpliwe aby producent płyty oferował coś uniwersalnego,
    pasującego do wszystkich procesorów z grafika, kompatybilnych z tą
    płytą. O ile oczywiście są to stery czysto do grafiki a nie jakieś
    łączniki mające usprawniać obsługę zintegrowane grafiki różnych
    procesorów przez płytę.

    > Poza oczywistym rozwiązaniem dołożenia grafiki, ktora jest na twardo
    > ustawiona w biosie, to reset biosu do ustawień fabrycznych, gdzie
    > zapewne domyślną opcją będzie jakieś "auto". Jeśli płyta nie ma jakiejś
    > zworki do resetu (a współczesne chyba nie miewają) to wyjąć baterię z
    > płyty na kilka minut.

    Czyli z jakiej by nie patrzeć strony pozostaje czysta partyzantka..