  • 11. Data: 2010-04-26 20:04:44
    Temat: Re: Gołąb "narobił" na maskę - schodzi lakier :( - auto z 2004 roku
    Od: "Wojtek Ant" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nound" napisał w wiadomości news:
    > Proszę o informację czy to komuś się przytrafiło z oryginalnym
    > lakierem czy to możliwe, że nałożyli jakąś tandetę na maskę i stąd
    > taki efekt. Nie byłam zadowolona z naprawy w tym ASO, kilka razy
    > poprawiali swoją nędzną robotę więc zrozumiałe są moje podejrzenia, że
    > zrobili jakąś fuszerkę...

    jeżeli chodzi o ptasią kupę na oryginalnym lakierze nowego samochodu, to ja
    się woziłem z takową parę dni (chyba trzy - od środy do soboty) i po umyciu
    mam ślad po kupie wyczuwalny pod palcami, wyczuwa się delikatne wgłębienie w
    lakierze (oczywiście nie można mieć rąk jak marynarz ;))
    tak więc odchody dzisiejszych ptaków są cholernie toksyczne, albo dzisiejsze
    lakiery są strasznie nietrwałe :(
    podejrzewam więc, że naprawa lakiernicza została wykonana w oparciu o
    obecnie stosowane materiały ekologiczne, które niestety są "miękkie" i mało
    odporne (brak ołowiu)

    --
    z pozdrowieniami
    wojtek ant - laguna grandtour

  • 12. Data: 2010-04-26 22:04:39
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Nound" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    On 26 Kwi, 15:44, BearBag <c...@g...com> wrote:
> [...]
    > narobieniu ptaka. Uwaga taka, że czasem nawet po umyciu gówien wodą z
    > płynem to nie pomaga, trzeba to jeszcze poprawić jakimiś
    > rozpuszczalnikami czy czyms mocniejszym.

    >Wszystko rozumiem, chodzi tylko o to, że auto zafajdane było w kilku
    >miejscach i to z max. 2 dni ... nigdzie nic się nie stało tylko na tej
    >masce, poza zmatowieniem lakier ODPRYSKUJE, popękał i to sporo!
    >Lakierowanie tej maski było we wrześniu ub. roku więc już trochę temu.
    >Czasami i z tydzień/2 tygodnie jeździłam z jakimś gównem na dachu czy
    >na masce przed tym lakierowaniem i nie zdarzyło się nic podobnego.

    Fuszerka lakiernicza.

    Jurand.

  • 13. Data: 2010-04-26 22:57:08
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-26 20:04, Wojtek Ant pisze:

    > podejrzewam więc, że naprawa lakiernicza została wykonana w oparciu o
    > obecnie stosowane materiały ekologiczne, które niestety są "miękkie" i
    > mało odporne (brak ołowiu)

    Wow! Siła twych argumentów po prostu zwala z
    nóg. Mało odporne materiały bo brak ołowiu. A
    może brak rtęci albo kadmu, albo nie zmówiłeś
    pacierza? Albo ptactwo nażarło się
    modyfikowanej genetycznie kukurydzy?

    --
    AW

  • 14. Data: 2010-04-27 11:04:41
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

> [...]
    > lakier ciągle niszczeje i z czasem dochodzi nawet do odpadania koloru
    > czyli bazy lakieru. Wygląda to jak łuszczenie się powłoki.

    Monika,
    nie zastanawiaj się nawet, tylko wybieraj sie do aso, nawet z jakimś męskim
    wsparciem, i domagaj sie wyjasniej - moim zdaniem to ewidentna wada.
    przecież w roku nie jeden ptak twoje auto przyozdobi.

    tym bardziej że jest to zaraz po jakiejs naprawie - bez zastanowienia smigaj
    tam i oczekuj naprawy;)

    aż bym chętnie był przy tym co powiedzą, ale niestety nie jestem z krakowa;)
    [w weekend będę majowy, ale wtedy salony zamknięte] ;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] Lancia Lybra 2.4 JTD

  • 15. Data: 2010-04-27 14:00:59
    Od: Nound <m...@g...com>

    On 27 Kwi, 11:04, "Bartek" <N...@p...fm> wrote:
> [...]
    >
    > aż bym chętnie był przy tym co powiedzą, ale niestety nie jestem z krakowa;)
    > [w weekend będę majowy, ale wtedy salony zamknięte] ;)

    Dzięki wielkie za pomocne rady,

    Pojade do tego ASO - miałam sporo z nimi problemów (zacieki, zrobiona
    przez nich dziura, zły montaż części) ... zawsze tłumaczyli się głupio
    i próbowali spławiać.
    Niezłą awanturę (chyba po 3 wizycie z robotą do poprawki) im zrobiłam
    więc zakładam, że mnie pamiętają ... jeśli nie to się przypomnę ;)
    Zobaczymy ...

    Pozdrawiam :)

  • 16. Data: 2010-04-27 15:23:17
    Temat: Re: Gołąb "narobił" na maskę - schodzi lakier :( - a=?ISO-8859-2?Q?uto_z_2004_roku?=
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-04-26 17:19, Nound pisze:

    > Gościu co się tak spinasz ?
    > Po to jest to forum aby pytać? Czy może nie?

    Słuchaj gościówo, to nie jest forum! Więc zjeżdżaj stąd z tym swoim
    śmietnikiem z odpadającym lakierem!

  • 17. Data: 2010-04-27 16:09:45
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Srak naptakał.......
    Jacek

  • 18. Data: 2010-04-27 21:50:40
    Od: Nound <m...@g...com>

    On 27 Kwi, 15:23, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > Słuchaj gościówo, to nie jest forum! Więc zjeżdżaj stąd z tym swoim
    > śmietnikiem z odpadającym lakierem!

    Bahahahaaaa ... uśmiałam się naprawdę ... co nie zmienia faktu, że
    trochę kultury by się Panu przydało :D

    Nie jest to forum a Grupy Dyskusyjne a my z kulturalnymi (innymi)
    użytkownikami, DYSKUTUJEMY sobie o ptasich kupach i ich wpływie na
    lakier SAMOCHODOWY więc na temat!

    Już wspomniałam, że nie musisz tego czytać - przecież Cię nikt nie
    zmusza ... a może jednak? Jeśli Cię zmuszają "bidulku", to się poskarż
    odpowiednim organom a nie zawracaj głowy przyzwoitym ludziom.

    Pozdrawiam.

  • 19. Data: 2010-04-28 12:20:11
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Nound" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Bahahahaaaa ... uśmiałam się naprawdę ... co nie zmienia faktu, że
    > trochę kultury by się Panu przydało :D

    :-)

    > Nie jest to forum a Grupy Dyskusyjne a my z kulturalnymi (innymi)
    > użytkownikami, DYSKUTUJEMY sobie o ptasich kupach i ich wpływie na
    > lakier SAMOCHODOWY więc na temat!

    Moniko! jak możesz sugerować, że ptaki robią kupy na BMW!
    naprawde! zrob sobie rachunek sumienia:-)
    :-))
    :-)

    --
    Pozdrawiam, Bartek