    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.os.ms-windows.winnt,pl.comp.pecet
    Subject: Re: Grabber VHS (analog) na USB
    Date: Wed, 21 Nov 2018 22:42:01 +0100

    > Jak technicznie to urządzenie działa? Wysyła przez USB sygnał w mpg? To czemuż
    > VirtualDub nagrywa w RAW?
    coś mi się wydaje że słabo obsługujesz tego virtual duba

    > Czy jakiś inny soft oprócz PowerDirectora potrafi zgrać od razu do mpg?
    > (Vegas nie obsługuje)

    pierdylion programów. za dawnych czasów, nagrywałem tak, aby plik był
    stosunkowo duży, ze słabym kodowaniem, z jak największą rozdzielczością,
    potem to przekodowywałem do żądanej wiekości pliku z dużą kompresją.
    takiie kodowanie mogło trwać noc albo i dłużej. teraz jednak, na
    procesorze 4 rdzeniowym, kodowanie powinno iść szybciej niż w czasie
    rzeczywistym. Twoje urządzenie raczej samo nie koduje. Poćwicz Virtual
    duba ( bo to zajebisty program) na nie kodowanych kasetach. jak chcesz
    sam szukać (i rozumieć co się dzieje) to obczaj VLC, ffmpeg i nakładki
    graficzne, mplayer+mencoder.

    inny pomysł. zakładam, (może naiwnie), że dzięki temu "grabberowi"
    widzisz na ekranie PC materiał odtwarzanej kasety vhs? Jeśli tak, to jak
    każdy youtubowy gracz, nagraj to co wyświetla Twój komputer. Grabber -
    stanie się tylko i wyłącznie "odtwarzaczem", inny program będzie nagywał
    "pulpit" ( a w zasadzie okno, bo skoro materiał ma maks 600 punktów w
    poziomie to bez sensu nagrywać większą rozdzielczość)
    Napisz czy się udało.

    ToMasz