    From: ń <ń@ń.ń>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Grafika i ekran dla słabowzrocznych
    Date: Wed, 2 May 2018 15:30:50 +0200

    Niezły jest Eizo EV2455 lub jeszcze więcej cali.
    Matryca IPS 1920x1200, podświetlenie o wysokiej częstotliwości (czyli nie mruga),
    automatyczne przyciemnianie przy przygasaniu światła (super sprawa), do tego czujnik
    ruchu czy ktoś pracuje przez monitorem (eko), cztery rodzaje wejść sygnału, wbudowane
    głośniczki (z tym że jeszcze gorszej jakości, niż z lapka, ale dadzą dźwięk po HDMI
    jakby co).
    Choć w porównaniu z Dellem brakuje mi funkcji PiP (a telewizor bym sobie włączył w
    rogu ;)) oraz fabrycznej belki z głośniczkami

    BTW jaki były odpowiednik tego modelu lecz parę cali więcej?

    -----