  • Data: 2019-01-24 10:30:11
    Temat: Re: Granice absurdu [crosspost]
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-24 o 06:49, ń pisze:
    > W laptopie parę rzeczy jest jak w "składaku" i mogą być wymieniane przez
    > użyszkodnika: bateria[-e], zasilacz, dysk[i], napęd[y], klawiatura,
    > stacja dokująca i jej elementy (dysk[i], napęd[y], zasilacz).
    > Do tego często dochodzą karta WiFi (LAN), karta WWAN (CDMA, GSM, EVDO).
    >
    > (...)
    To chyba jeszcze nie widziałeś marketowych odmian Asusów, Acerów czy
    nawet niektórych Delli.
    Np. Inspiron serii 3500 ma akumulator montowany na stałe.
    W Asusach spotykałem się z tym, że aby wymienić napęd DVD to trzeba
    rozebrać pół sprzętu i trwa to dłuuugo. A przykładowo w IBM/Lenovo serii
    Rxxx albo Wxxx to jedna zasuwka i po kilkunastu (sic!) sekundach napęd
    wymieniony.
    Obejrzyj Sony - wszysto przyklejone na stałe, nawet pamięci.
    Niektóre starsze HP - nie tolerują co poniektórych zamienników
    zasilaczy. Podobnie starsze Delle XPS, tyle, że one działają z
    zasilacza, ale np. nie pozwolą już na doładowanie akumulatora.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam