eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetGranice absurdu [crosspost] › Re: Granice absurdu [crosspost]
  • Data: 2019-01-24 10:40:36
    Temat: Re: Granice absurdu [crosspost]
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witaj sirapacz, 23 sty 2019 w
    news:q29nuq$1r0c8$1@portraits.wsisiz.edu.pl napisałeś/aś:

    >
    >> Mieliście szczęście.
    >> Spotkałem się z przypadkiem (Della) że serwis wystawił rachunek bo
    >> gwarancja nie została uznana z powodu otwierania obudowy.
    >
    > nie wystawi rachunku dopóki nie wyrazisz na to zgody.
    > poza tym dlatego należy się kontaktować z serwisem by można było
    > odhaczyć taką informację przy danym numerze seryjnym, że klient
    > dostaje zgodę na wyjęcie dysku bez utraty gwarancji.

    Kilka lat temu jak szukałem lapka, to pisałem do supportów poszczególnych
    producentów pytanie jakie modyfikacje są dozwolone ze strony klienta -
    bez utraty gwarancji. ZTCP Dell i Acer nie robiły wielkich problemów. W
    każdym razie warto mieć taką podkładkę, warto przed wysłaniem sprzętu do
    serwisu się zapytać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: