  • Data: 2018-11-19 11:10:29
    Temat: Re: HDD - Read verification failed
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-11-19, E <n...@p...pl> wrote:
    > Kabla sieciowego nigdy nie używałam do laptopa.
    > Sieć bezprzewodowa działała wczoraj podczas instalacji Minta 19,
    > natomiast z terminala połączenia z internetem nie mam.
    > Przynajmniej nie wiem jak to zrobić. Wywolałam FireFoxa,
    > ale połączenia nie ma.

    Do sciągnięcia smatmontools musisz mieć sieć. Cholera, nie mam pod ręką
    Minta-live... To jest taki pulpit?
    https://linux-cdn.softpedia.com/screenshots/Linux-Mi
    nt-Stable_2.jpg

    Jeśli tak, to w prawym górnym rogu, na prawo od ikony głośniczka, masz
    ikonę apletu sieciowego (przynajmniej tak wygląda). Kliknij na nią
    prawym lub lewym przyciskiem myszy i zobacz czy nie pojawią Ci się
    opcje aby połączyć się po wifi.

    --
    Marcin